12 Ağustos 2019 Pazartesi

SİMPLE WATERBOOST MİSALER TEMİZLEME JELİ


Herkese merhaba 
Sevdiklerinizle mutlu , huzurlu , sağlıklı bir bayram geçirmeniz dileğiyle iyi bayramlar 🤗

Size son zamanlarda ; sabah rutinim de severek kullandığım temizleme jelimden bahsetmek istiyorum ; son zamanlarda misaler su teknolojisi saç bakımından cilt bakımına her şeyin içerisinde yer  olmaya başladım artık sadece makyaj temizleme sularının içerisinde yer almıyor.Herkes tarafından sevilen bu teknolojinin son ürünlerinden biri olan  SİMPLE  markasının bu  misaler  temizleme jelini sabah cilt bakım  rutinim de kullanıyordum bir süredir.Artık ürünün yarısından fazlasını kullandığım için gönül rahatlığı ile bir inceleme yapabilirim diye düşündüm ve  yazımla karşınızdayım.
SİMPLE WATERBOOST MİSALER TEMİZLEME JELİ
SİMPLE WATERBOOST MİSALER TEMİZLEME JELİ 
SİMPLE   markası İngiltere'nin en sevilen markalarından biri içerik olarak diğer markalara oranla daha basit içerikleri sahipler  ve ürünlerinin  içerisinde ;paraben , parfüm ,renkli nemlendirici ve zararlı kimyasallar içermediği için çoğu kişi tarafından sevilmekte .Ben de markanın birkaç ürününü @denebunu.com  ekibi sayesinde deneme fırsatı buldum ürünleri kullandıkça sizlerle yorumlarımı paylaşacağım. Benim için bir  ürün hakkında en doğru  yorumu  yapabilmek için en azından yarısını kullanmak gerekiyor diye düşünüyorum bu ürün birde   bakım ürünleri ise etkisini ancak öyle gösteriyor.Ürünü kullanmadan yorum yapanlardan hoşlanmıyorum maalesef :(
SİMPLE WATERBOOST MİSALER TEMİZLEME JELİ
SİMPLE WATERBOOST MİSALER TEMİZLEME JELİ 
Bu temizleme jeli ;çok hafif yapılı şeffaf renkte , çok az bir kısmı yeteri kadar köpüren ve cildi temizleyen bir formüle sahip.Aşırı köpürmüyor ama hiç köpürmezlikte  yapmıyor ,benim için  bir üründe ilk dikkat ettiğim noktaların başında bu geliyor.Bir temizleme ürün çok fazla küpürmemeli ama hiç köpürmezlikte yapmamalı  , köpük temizlik değildir biliyorum ama ben cildimde ürün köpürmüyorsa temizlendiğini hissetmiyorum ne yazık ki :(
 Sabah kullanım için ideal bir ürün bence. Benim yağlıdan karmaya dönük bir cildim var , gün içerisinde cildim yağlanıyor ,üzerine makyaj yapıyorum ,güneş kremi sürüyorum akşamleyin kullandığımda benim cildim için yetersiz kaldı özellikle yaz aylarında  ,sabahları kullandığım zaman yüzümü ; önce bir su ile yıkıyorum peşi sıra bununla yıkayıp tonik ve güneş kremimi sürüyorum.Cildim de  güzelce akşamdan kalan o krem kalıntılarını ve yağlanmaya aldığını  ,cildimi temizlediği söyleyebilirim. Kullandığım  süre boyunca hassasiyet yaratmadı ki bu ara yaşadığım  en büyük derdim hassasiyet , onun dışında sivilce ve siyah noktaya sebep olmadığı ,gözlerimi yakmadığını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
Kısaca SİMPLE WATERBOOST MİSALER TEMİZLEME JELİ   benim sabah cilt bakım rutinimde aradığım temizleme jeli  oldu çok severek kullandığım , içeriğini   piyasadaki  diğer ürünlere oranla temiz olması sebebiyle çok sevdiğim bir ürün oldu.Normal fiyatı da kullandığım diğer ürünlere oranla uygun olan bu jele ; hazır bayram indirimleri varken bence mutlaka bir şans verin .
Ben markanın başka temizleme jelini henüz kullanmadım diğer ürünleri hakkında bir yorum yapamayacağım ama genel olarak SİMPLE  ürünlerini gayet başarılı buldum kullandığım diğer SİMPLE  ürünleri ile ilgili yorumlarımı da yakın zamanlarda bloğum da bulabilirsiniz bu ürünü ve diğer ürünleri deneme fırsatı verdiği için denebunu.com ekibine  teşekkür ederim siz bu ürünü kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum Sonraki yazıma kadar kendinize  iyi bakın sağlıkla kalın

1 yorum:

makyajlikareler dedi ki...

bu markanın seveni çok herkes methediyor. kesin alacağım bende