3 Ağustos 2019 Cumartesi

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM


Herkese merhaba 
COSMETİCA geçtiğimiz günlerde hem online olarak hemde mağazalarında  bir ay süren kocaman bir indirim yaptı yaptıüğı bu indirim yaklaşık  3 gün kadar önce bitti şimdi de bayram indirimi başlattı , biz kozmetik severler bu indirimlerden neler çektik ah bir bilseniz sürekli yeni ürünler geliyor sürekli yeni ürünler alıyoruz merak ediyoruz haliyle bu da hep kesenize zarar veriyoruz ben bu ara baya bir açıldım farketmeden :( Hemde  hepsini kullanmaya ne yazık ki vaktimiz olmuyor aldıklarımızın ama almaya devam ediyoruz maalesef ,Ben de bunlardan biriyim sizleri çok iyi anlıyorum.
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM 

COSMETİCA 'nın 1 ay süren indirimini  olabildiğince es geçmeye çalıştım ama son 1 hafta kala maalesef geçemedim  ve birkaç parçadan oluşan bir alışveriş yaptım  bu alışverişim yaklaşık bir 12 gün de elime ulaştı ,  teminat  suresi çok uzadı , temin edildikten sonra ise bir gün içinde ürünler elime ulaştı , aldıklarından çok memnun olsam da bu kadar geç gelmesi açıkçası beni düşündürdü ama gerçekten çok büyük indirim yapmıştı ondan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum isterseniz aldıklarıma hemen geçelim kısaca yorumlarından bahsedeyim.

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM 
İlk olarak bir süredir gözüme kestirdiğim bu REAL TECHNIQUES fırça setini aldım bu  seti almamdaki temel sebep baştaki allık fırçası ve sünger iyiydi. Bu fırça seti 73 liraya inmişti ve  tek başına bu allık fırçasının fiyatı ise 35 liraydı yani seti almak çok daha karlıydı.
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM 
Şu anda kullandığım PANTENE nem terapisi 3 dakikalık saç bakım kremini yedekledim.Bu 8 TL'ye emmiştir bu kadar indirimde bir süredir görmüyordum ve almak istedim açıkçası çok başarılı bir ürün olduğunu düşünmüyorum yazın yeterli ama kışın benim saçlarıma yetersiz gelecektir buna rağmen ince telli saçlarımı ağırlaştırması beni çok mutlu etti elimdekiler bitince tekrar almam en azından bu çeşidini ama fena bir üründe değildi  incelemesini yakın zamanda yapmayı düşünüyorum.
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM 


Son 8 yıldır yavaş yavaş kilo alıyorum 36 bedenden şu anda 44 bedene çıktım ve bu süreç çok yavaş oldu , kilo resmen vücuduma yapıştı bazı sağlık problemleri yaşadığım için de  bir türlü istikrarlı bir şekilde kilo veremiyordum ; birkaç kilo veriyordum onları geri alıyordum derken bu süreç böyle devam etti şu anda beslenme düzenimi oluşturmaya başladım ve bunu sporla destekleyeceğim .Bayram sonunda bir izin dönemim var , izinden dönünce bir spor salonuna yazıldım oraya başlayacağım oradayken de spor sonrasında duştan sonra kullanmak için böyle bir ürünü aldım özellikle basenlerde etkili olduğunu yorumlarla duymuştum merak ediyordum ve bu ürün indirimdeydi 12 TL'ye düşmüştü.Normal fiyatı bu tarz ürünlerin biraz daha pahalı olduğu için şans vermek istedim umarım başarılıdır bu arada COSMETİCA  akabilecek ürünlerin ağızlarını bu şekilde bantlaması benim çok hoşuma gidiyor.Hiçbir ürünümüz zarar görmeden elime ulaşmıştı onu da söylemeden edemeyeceğim yoksa akabilirdi ağzı açılabilirdi kargoların nasıl olduğu malum.

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM
COSMETİCA ALIŞVERİŞİM 
Son olarak da L'Oréal Paris üç etkili nemlendirici göz bakım kremini aldım .Göz bakım kremim bitmişti ve bu alışverişi yaparken de almak istedim. SEBAMED  ya da NEUTROGENA almayı düşünüyordum ama maalesef  ikisi de stokta yoktu ve ben de mecburiyetten bu ürünü aldım , kargonun bu kadar geç geleceğini düşünmemiştim. COSMETİCA  kargosu elime ulaşmadan WATSONS TEMMUZ AYI SÜPRİZ KUTUSU  elime ulaştı ve onun içinden de almak istediğim göz kremi çıktı bu ürüne artık ihtiyacım kalmadı ,bu ürünü geri iade ettim bugün ,umarım kısa süre içerisinde ödediğim ücret de hesabıma yatar. Bu arada söylemeden edemeyeceğim .

COSMETİCA  müşteri hizmetleri çok kötü normal bir insanla konuşabilmek için bile saatlerinizi harcıyorsunuz otomatik mesajlar size hiçbir yere götürmüyor mail atıyorsunuz  ama cevap bile vermiyorlar bu kadar başarılı bir sitenin bu kadar kötü bir müşteri hizmetlerinin olması beni gerçekten üzmüştü.

Bunların dışında denemek istediğim DİADERMİNE maskelerden bir tane aldım.Normal de hiç bir kozmetik ürünü almadan sepetimi ödeyecektim ama almak istediğim ve rengi olmadığı için alamadığım ürünlerin renkleri stoğa girmişti.Bunun bir işaret olduğunu düşündüm ve almak istediğim MAYBELLİNE FİTME 110 numaralı fondöteni ve RULER adlı likit mat ruju aldım ikisini de  henüz kullanmadım ama rujun rengini çok sevdim umarım bende de güzel durur.

Benim aldıklarım bu kadardı aslında çok da bir şey almadım gibi ama tüm aldıklarım birikici işte o zaman kocaman bir dağ oluyor :) Benim söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşçakalın :)

5 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

Cosmetica online'dan sorun yaşayan ark olduğu için bn son zamanlarda sadece mağazalarından alışverişi tercih ediyorum. İyi günlerde kullanın aldıklarınızı.

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Ürün tanıtımı ve bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim

Gül Özdemir dedi ki...

Müşteri hizmetinin kötü olması çok sıkıntı ama alışverişiniz hayırlı olsun.

Pembe Dünyam dedi ki...

Güle güle kullan hepsini :)

larcencielblog dedi ki...

Güzel ürünler almışsın, özellikle RT fırça seti çok avantajlı cidden. Fakat ben de Cosmetica'dan hiç memnun olmadığım için indirimlerini direkt pas geçiyorum. Aldıklarını güle güle kullan, çok sevgiler!