30 Temmuz 2019 Salı

THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM (1 ALANA 1 BEDAVA KAMPANYASI )

THE BODY SHOP
THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM 
 Herkese merhaba ;
Daha önce sizlere yazdığım  THE BODY SHOP DROPS OF YOUTH FRESH EMÜLSİYON incelemesinde bahsetmiştim. The body shop online mağazasında  sık sık indirimler oluyor  ,alışveriş yapacaksınız bu indirimlerden yararlanın çok daha uygun fiyata harika ürünler alabilirsiniz diye. Bende bu yapılan bu indirimlerden birinden yararlandım ve 4 parça ürün aldım bugün sizlere onlardan bahsedeceğim .
THE BODY SHOP
THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM 
Aldığın ürünleri gelir gelmez Instagram story de sizlerle paylaştım ve hemen birini denedim bile beni oradan da takip etmeyi unutmayın .( @evintekkizimona kullanıcı adım ) Benim yararlandığım indirim ; bir alana bir bedava indirimiydi ara ara bu tarz indirimleri oluyor ve  açıkçası bu indirimi bekledimbu ürünleri almak için ;  almak istediğim her ürünü ne yazık ki alamadım ama denemek istediğim  ürünler listemden 3 tane ürünü sildim gayet mutluyum ve aldıklarından çok memnunum.(sizin denemek ve almak istediğiniz ürünler listeniz vardır itiraf edin tek olamam bu konuda )
THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM 

İlk aldığım ürün bir temizleme balmı oldu.Artık cilt bakımında çift temizleme (double clenser ) tekniğini kullanıyorum ve şimdilik gayet  memnunum. normalde YVES ROCHER  markasının temizleme yağını kullanıyordum ondan çok memnunum ama seyahatlerde taşıması zor olabilir diye düşünüyorum.Bir de ailemin yanına gideceğim oraya da bir ürün bırakmam gerekiyor diye düşünerek bu ürünü aldım.Bu ürünü alırken ;birini katı birini sıvı formül de olanı alacaktım ama ne yazık  ki sıvı formu kalmamıştı stoklarda ben de yorumlara güvendim ve katı formlu olandan 2 tane aldım henüz denemedim ama meraktayım en kısa sürede deneyeceğim.
THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM 
Son bitenler  yazımda gördünüz ayrıca bir sonraki bitenler yazımda da  göreceksiniz ki ; çok fazla cilt bakım ürünü bitirdim ve çöpe yolladım.Bunun sebebi ; çoğu maskemin kurumuş olması ve kullanma tarihinin geçmiş olmasıydı.Sevgili bendeniz  aynı anda birçok maskeyi birden açıyorum ki kullandığım çoğu maske  kil maskesi olduğu için kuruyorlar , ya da açıldıktan sonraki 12 ay kullanım ömrü süresini doldurdukları için  çöpe gidiyorlar ,bu tam bir ürün ziyanı başka bir şey değil siz  benim gibi yapmayın kullanacağınız  kadar ürünü açın.
Maskelerim azaldığı için bende bu indirimden yararlandım ve iki tane kil maskesi aldım.Bunlardan biri ;çay ağacı serisinden cilt temizleyici kil maskesi bunu denemedim ama kokusu gerçekten çay ağacı yağı kokusu, hassasiyetiniz varsa dikkat edin.
THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM 
Bir diğer aldığım kil maskesi ise yağ dengesini sağlamayı vaat eden yosun özlü kil maskesi oldu.Bu maskeyi 1 kez kullandım ilk izlenim olarak çok bir şey söylemek istemiyorum ama ilk izlenimim olumlu oldu .Mavi renkli bir maske bu diğeri de yeşil renkliydi.
Her iki maske de 100  ml boyuta sahip ,miktarı başarılı çok büyük olunca da kuruyorlar bence.Ben kil maskelerinin hepsini kedi dilli bir fondöten fırçası ile uyguluyorum parmakla  sürmenizi tavsiye etmem kullanım hem eşit dağılmıyor hem gereksiz fazla ürün kullanılabiliyor.Kullanım ömürleri açıldıktan sonra 12 ay ve tanesi 99 TL ama bir alana bir bedava ile çok daha uyguna geliyor , biraz daha kullandıktan sonra ayrıntılı yazımı yazacağım zaten merak etmeyin ama kullanır kullanmaz ilk izlenimlerimi , maskeli resimlerimi instagrama  atıyorum oradan görebilirsiniz beni takip ederseniz.     
 Benim alışverişim bu şekildeydi bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum çok fazla alışveriş yaptım son zamanlarda , ben aldıklarımdan memnunum kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım siz bu ürünlerden herhangi birini kullandıysanız lütfen yorum bırakın sizlerin deneyimlerinizi merak ediyorum.Sonraki paylaşımıma kadar hoşçakalın kendinize iyi bakın


3 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Ne iyi yapmışsın kuzum güzel günlerde kullanasın :*

evintekkizimona dedi ki...

Umarım canım

larcencielblog dedi ki...

TBS'in kampanyaları çok iyi oluyor; normal fiyatları biraz yüksek çünkü gerçekten... aldıklarını güle güle kullan, temşzleme balmını ben de çok seviyorum! Sevgiler!