21 Temmuz 2019 Pazar

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

 Herkese merhaba çok uzun bir aradan sonra karşınızdayım , neredeyse yedi  aydır  hiçbir blog yazısı yazmamıştım ama itiraf ediyorum ki  blog yazsı  yazmayı özlemişim :)

Blok yazmadığım zaman  zarfında tabi ki alışveriş yapmaya devam ettim bir sürü ürün aldım bunları Instagram'da  @evintekkizimona  hesabımda paylaştım, bugün de sizlere son bir ayda aldığım kozmetik ve bakım ürünlerinden bahsedeceğim hepsini bir kutuda biriktirdim ve blog yazmaya alışveriş yazısıyla geri dönmek istedim umarım seversiniz.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER 
Gördüğünüz gibi kocaman bir kutu dolusu  ürünüm  var ,hepsini indirimden aldım, indirimsiz ürün almamak gibi bir kararım var,z aten o kadar sık indirim oluyor ki istesem de indirimsiz  ürün alamayabiliriz 😂
MAC  ALIŞVERİŞİM
İlk olarak Mac alışverişimden bahsetmek istiyorum ; Merve Özkaynak ve Mac  işbirliği ile hazırlanan seti ben de aldım tabi ki geçen sefer kaçırmıştım , ben bu alışverişi  yaptığımda 300 lira üzeri alışverişlerde 100 lira indirim oluyordu , Merve Özkaynak seti 235 lira Mac velvet teddy rujda  99 TL ye satılıyordu.Ben bu aldıklarıma 234 lira ödedim.Bir tane de alışveriş çantası hediye geldi.Bu arada mac rujların fiyatları ne kadarda artmış gözümden kaçmadı değil :(
WATSONS ALIŞVERİŞİM 
Watsons 'dan  farklı zamanlarda iki  alışveriş yaptım.İlkinde ; Elf pudra ve NYX mat  rujlardan 2 tane aldım ,bunları aldığımda sepete sürpriz bir hediye geliyordu; benim sepetime ; erkekler için sürpriz hediye kutusu geldi.Onu kardeşime verdim içinde ; duş jeli, şampuan, ağız çalkalama suyu, traş köpüğü çıktı kardeşimle çok memnun kaldık.İkinci  alışverişim de  loreal saf kil serisinden bir temizleme jeli ve colgate diş macunu aldım , saç bandı ve diş fırçası kabı da  bunların yanında hediye geldi , Şimdi fark ettim de ben  bu ara ne kadar da çok hediye almışım :)
TRENDYOL  ALIŞVERİŞİM 
Trendyol indiriminden  de ; Bioderma sensibio temizleme jeli ve  La Roche Posey güneş kremi aldım.Bu ikisini çok güzel indirimlerle aldım recete.com gönderdi, indirim çok güzeldi ama testler gönderselerdi çok mutlu olurdum ,(bekledim ne yalan söyleyeyim ) Bir de son zamanlarda metini çok duyduğum  kuşburnu çekirdeği yağı aldım ,bu yağın  ;birçok vitamin ve antioksidan yönünden çok zengin olduğu söyleniyor serum gibi aralıklı olarak cilde uygulandığında cildim beslendiğini ve doğal ve sağlıklı bir  görüntü kazandığını  söylüyorlar , henüz bir kez kullandım ana normalde yüz yağı kullanamayan ben , bunu sevdim biraz daha kullandıktan sonra ve  iyice araştırdıktan sonra sizlerle bu ürünle ilgili ayrıntılı bir yazı yazacağım.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER 
Çok merak ettiğim ve çok indirimde bulduğum zamanda bir şeylerde almadım  değil , Essence markasının bu mat pudrasını çok merak ediyordum hiç bulamıyordum ,Rossmann'a tesadüf eseri  gittiğimde buldum ve aldım , ilk izlenimim   ince bir pudra olduğunu söyleyebilirim .Kore cilt bakımına bu ara iyice kafayı taktım, uygun fiyatlı bir temizleme yağı arıyordum ve  Yves Rocher markasının bu yağını arkadaşım kullanıp sevdiğini söylediği için , onun yorumuna güvendim o kendini alırken bana da bir tane aldı indirimlerle falan  bana 23 liraya geldi , son Gratis indirimlerinden de 2 tane oje aldım tanesi 2 TL idi.Ben Gratis indirimlerini olabildiğince es geçtim, hem ihtiyacım yoktu hem de gerçekten son zamanlarda çok alışveriş yapmıştım bundan da eksik kalayım dedim :)
KORENDY ALIŞVERİŞİM
KORENDY ALIŞVERİŞİM
 Son olarak da korendy sitesinden cilt bakım ürünü alışverişi yaptım ,merak ettiğim , Cosrx  markasının aha/bha içeren toniğini  aldım ve yine aynı markanın salyangoz özlü esansını aldım. Huxley  markası ;organik  ve doğal içeriklere sahip bir marka , onun  da bir tane serumunu aldım ve son olarak da siteye  yeni gelen bir tane temizleme köpüğü aldım , şimdilik rutinime  sadece salyangoz özlü esansı kattım ve ondan bittikçe alacağımdan eminim ayrıntılı incelemesini yapacağım.

Benim son zamanlarda aldıklarım bunlardı ,bir süre bir şey almam desem de siz bana güvenmeyin bunu söylerken bende kendime güvenmiyorum.Şimdilik hoşçakalın.

2 yorum:

Ledushca dedi ki...

Baya bi alışveriş yapılmış dermokozmetik ürünler gördüm k, ben de çok severek kullanmaktayım nu arada macXmerve özkaynak setini merak ettim.Bana da beklerim sevgiler

larcencielblog dedi ki...

Gayet güzel ve mantıklı alışverişler olmuş hepsi; özellikle Korendy'den aldığın Kore ürünlerinin yazılarını merakla bekliyorum. Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!