20 Ağustos 2019 Salı

FLORMAR STYLISH LİPSTİCK - 03 LİKE COOKİE


Herkese merhaba ,
Son zamanlarda ruj denildiğinde aklına insanın ilk  likit mat rujlar veya likit rujlar geliyor açıkçası benim de aklıma ilk  likit mat rujlar geliyor itiraf etmeliyim , o kadar uzun zamandır stick formda ruj kullanmadım ki bu rujları  kullanmayı unuttuğumu  söyleyebilirim :) 
Bundan 1 sene kadar önce bana ruj denildiğine likit ruj kullanacaksın deseler kesinlikle  inanmazdım ama şu an elimde ilk likit rujlara gidiyor ama çantamdan ayırmadığım normal formda rujlarım yok mu dersiniz tabii ki var hatta kolesiyonum büyük oranda stick formda  rujlardan oluşuyor .İçlerinde en sevdiğim ve günlük hayatta sürekli makyajımı tazelemek için kullandığım ruj ise Flormar stylish lipstick serisinden 03 numara.
FLORMAR STYLISH LİPSTİCK - 03 LİKE COOKİE
Çok güzel kahve alt tonlu kirli bir gül kurusu rengi var artık siz nasıl tarif ederseniz benim renk tariflerim inanılmazdır. rengini ve yapısını çok seviyorum hem dudaklarındaki kurulukları çok ortadan kaldırıyor ve belli etmiyor  hem de mat yapılı olmasına rağmen sanki hafif  bir de nem veriyor gerçekten farklı bir yapısı var.
FLORMAR STYLISH LİPSTİCK - 03 LİKE COOKİE
Işıltı içeren bir ruj neden  öyle çıkmış bilmiyorum ama mat bir  renk. Yapısı çok yumuşak, sürümü çok bu kadar kolay. Bu yapıda sürülen rujlar genellikle çok kalıcı olmaz ama bu gerçekten kalıcı ,tabii ki mat likit rujlar kadar kalıcı değil ama yemek yediğin anda hemen oradan kaybolmuyor arkasında bir iz bırakıyor  işte o kadar kalıcı.Tazelemesi de kolay fiyatı da ben aldığımda çok uygundu. Daha ne olsun zaten bir rujdan  çok da bir şey beklememek gerekiyor bundan başka bence.

FLORMAR STYLISH LİPSTİCK - 03 LİKE COOKİE
Bu rujun sevmediğim tek kötü özelliği koleksiyon ruj olması artık bulunabileceğini zannetmiyorum , yapısının bu kadar güzel olduğunu fark etseydim önceden  başka renklerine de  bakmak  isterdim güzel ve başarılı bir seri idi flormar'ın hu serisi .
Flormar  ara ara çıkardığı bu serileri gerçekten  seviyorum ve ben genellikle sezon sonunda ürünler  bitmeye  yakınken olan indirimlerden alıyorum siz koleksiyon ürünleri kullanmayı seviyor musunuz ve bu koleksiyondan herhangi bir ürün aldınız mı yanlış hatırlamıyorsam bu koleksiyonda cilt bakım ürünleri de çıkarmıştı Flormar. 
Sizlerin yorumlarınızı bekliyorum benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı sonraki yazımda görüşmek üzere beni Instagram'dan takip etmeyi unutmayın hoşçakalın

4 yorum:

Yurdagül Çelik dedi ki...

O kadar az makyaj yapıyorum ki...
Bir ara likit ruj kullanmıştım diye hatırlıyorum.
Teşekkürler :)

mervenin tavsiyeleri dedi ki...

çok güzlmiş

elem dedi ki...

Likitlerle bir ben çok barışamadım sanırım, çok kurutmayan bir likit ruja denk gelmedim sanırım.
Bu rujun rengi de tam istediğim tondaymış, serinin bitmiş olması üzdü ://
Teşekkürler tanıtım için :)

esratakim dedi ki...

Nude ve kahve tonlarındaki rujları seviyorum, bu rujun da rengi çok güzelmiş :)