29 Temmuz 2020 Çarşamba

BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER (MAC/WATSONS/ŞOK/FARMASİ/CLİNİQUE /NASCİTA )

Herkese merhaba 🤗 
Bir alışveriş yazısı ile daha karşınızdayım ve siz buna eminim şaşırmamışsınızdır. Blogger olmanın verdiği sorumluluk gereği aldıklarımı kullanmadan önce resimliyorum (En azından bir kısmını kullanmadan önce )ve yazı yazmaya geri dönünceye kadar  hepsini  bilgisayarımda klasörde toplanmış  bir şekilde bekletiyorum.Artık   bilgisayarımı temizlemek istediğim için   bu resimlerin    yazıya dökülmesi gerektiğini düşünüyorum. Çok fazla alışverişim kalmadı merak etmeyin .İnceleme yazıları yazmaya devam edeceğim yakın zamanda.Parça parça  yaptığım alışverişlerimi toplu bir şekilde yazacağım bugün de  olduğu gibi. Ondan sonra alışveriş yazısı söz veriyorum bir sürü olmayacak 🙈

BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER (MAC/WATSONS/ŞOK/FARMASİ/CLİNİQUE /NASCİTA )
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER - CLİNİQUE 
İlk olarak Clinique 'den  aldığım üründen bahsetmek istiyorum. Güneş alerjisi olan bir insanım ve yaz kış güneş kremi kullanıyorum. Uzun  yıllardır da bu durum böyle devam ediyor. Zaten son zamanlarda yapılan çalışmalar; yaz kış güneş kremi kullanılması gerektiğini gösteriyor bu durumda  ailede güneş kremi tüketimi ben dahil   herkesin artıyor. Bir süredir almak istediğim ve  yapısını çok merak ettiğim ama boyu itibarı ile fiyatını pahalı bulduğum Clinique minarel güneş kremini satın aldım. Bu güneş kreminde bir indirim vardı ve tanesi 48 liraya satılıyordu. Stokta o kadar uzun süre bekledim ki bulabileceğimi düşünmüyordum 😔Sonra bir gün bir mail geldi ve ürünün stoklara girdiğini gördüm , üzerinden gerçekten zaman geçti indirim neydi  hatırlamıyorum ama 48 lira olan bu güneş kreminin üzerinden tekrar indirim oldu sepette ve ben 2 tane güneş kremine 76 lira ödedim. Ürün boyu küçük olduğu için ikisi ancak 60 ml  yapıyor ve 60 ml' lik bir güneş kremi 76 lira olarak düşününce uygun bir fiyat diye değerlendiriyorum. Elimdeki güneş kremi bitmek üzere ,biter bitmez bunu deneyeceğim ,sonucunu büyük bir merakla bekliyorum.
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER - MAC
Mac rujları  gerçekten çok beğeniyorum ,son  indirimlerden iki tane ruj satın aldım . Bunlardan bir tanesi nude -kahve rengi ile ilgimi çeken bronx rengi , diğeri de yeni çıkan powder kiss   serisinden werk werk werk adlı kırmızı ruj. Bu ruju arkadaşımla beraber ortak aldık. Mac bu rujla   beraber bir nude  ruju  set  yapmıştı ve ikisi 119 liraya  satılıyordu, ben kırmızıyı aldım o da nude olanı aldı. Bu arada bronx da 59 TL ye satılıyordu.
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER (MAC/WATSONS/ŞOK/FARMASİ/CLİNİQUE /NASCİTA )
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER  -NASCİTA-
Bir diğer alışverişimi ise buradaki yerel bir kozmetik mağazasından aldığım nascita confetti serisine ait fırçalar oluşturuyor. Bunların tasarımlarına bayıldığım için satın aldım itiraf ediyorum 😅Bir türlü indirimde bulamıyordum bunları ve buradaki kozmetik mağazasında tanesi 15 tl ye satılıyordu ben de merak ettiğim üçlüyü satın aldım ,Özellikle mavi saklı olanı allık fırçası olarak kullanmaya bayıldım 😍
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER (MAC/WATSONS/ŞOK/FARMASİ/CLİNİQUE /NASCİTA )
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER -WATSONS-
Watsons çok güzel bir kampanya yapmıştı; ben de her şeyde %50 indirim olan bu kampanyadan yararlanarak birkaç parça şey aldım. Merak ettiğim ve %50 indirimde bulduğum için şanslı hissettiğim natural by Watson pirinçli essance ürünü aldım. Ben esans kullanmayı gerçekten seviyorum. Bu ürünü tonikten sonra ara basamak olarak kullanıyorum.şu anda salyangoz özlü bir esans kullanıyorum , o bir kore ürünü  ondan çok memnunum ama ailemin yanında bırakabileceğim uygun fiyatlı bir ürün arıyordum ve bunun iyi olabileceğini düşündüm , henüz denemedim ama büyük bir merak içerisindeyim. Bir diğer aldığım ürün ise yeni çıkan Maybelline krem allıklardan 20 numarası.
 Günlük makyajım da çıplak tendeki duruşuna bayıldım. Ben günlük hayatta ten makyajı olarak; güneş kremi üzerine baz, gerekli yerlere kapatıcı ve bronzer -allık -highlighter uyguluyorum. Kapatıcıyı bile olabildiğince az uygulama taraftarıyım. Benim günlük hayattaki makyaj yorumlar gerçekten iyi anlaştı. Bir diğer aldım Maybelline ürünü ise hâle hazır da başka bir rengini kullandığım ; Maybelline kapatıcı.Yaz geldi için bendekini rengi birazcık açık gelmeye başlamıştı yazlık bir rengini aldım. 
Son  olarak da mağazada  bulunca gözlerimden kalpler çıkarak  büyük bir hevesle ,  revolution markasının velvet Rose far paletini satın aldım. Paleti son bir haftadır kullanıyorum ve oldukça memnun kaldığımı söylemeliyim 💞. Ben aldığım tüm bu Watsons ürünlerini %50 indirimle aldım ve hepsine 36 lira ödedim. Watsons kartımda biriken puanlarım varmış ve sağ olsun satıcı kız hatırlattı ben de onları kullandım 😇

BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER (MAC/WATSONS/ŞOK/FARMASİ/CLİNİQUE /NASCİTA )
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER -FARMASİ-
Farmasi'den 2 parça ürün aldım, bunlardan bir tanesi buzdolabında bekleterek kullandığım Farmasi gül suyu. Farmasi gül serisi gerçekten başarılı biri seri, el kremini  de bayılarak kullanıyorum. Bir diğeri ise aynısefa sabunu, banyoda kullanmak için satın aldım.ben bu katı sabunlarla ellerimi yıkıyorum yüzüme katı sabun sürmüyorum kesinlikle bendeki sonuçları iyi olmuyor maalesef 😟
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER (MAC/WATSONS/ŞOK/FARMASİ/CLİNİQUE /NASCİTA )
BİR TAKIM KARIŞIK ALIŞVERİŞLER -ŞOK
Son olarak da şok marketten 2 tane diş macunu aldım , annemlerin evindeki diş macunlarımız bitmişti bunlar kasa arkası ürünü olarak satılıyordu. Signal white  now Gold kardeşimin çok sevdiği bir macun oldu, ipana hassas dişler için olan diş macunu ise annem çok sevdi gerçekten hassasiyet yaratmadan temiz bir his verdiğini söyledi.

Benim aldığım ve biriktirdiğim karışık alışverişlerim   bu şekildeydi. İndirimli ürünler almaya özen gösterdiğim bir dönem içerisindeyim , mümkün oldukça herkesin yaptığı gibi indirimleri kovalıyorum.
Bir kısmı ihtiyaç ,bir kısmı kozmetik ürünlerinden oluşan bu alışverişlerimi  sizlerle paylaştığım için ben çok mutluyum umarım sizlerin de hoşuna gidiyordur bu yazdıklarım ve faydalı buluyorsunuzdur.Benim bugünlük söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın sonraki yazımda görüşene kadar hoşçakalın.

2 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Bence tüm alışverişlerin epey karlı olmuş. Güneş kremlerinden ben de aynı indirimle almıştım, çok da iyi yapmışız. Severek de kullanıyorum :) MAC rujlardan bende de var (Powder Kiss'ler), gerçekten çok güzel iki ruj; onları da iyi ki almışız! Watson's alışverişin de çok hesaplı olmuş, hepsini güle güle kullan! Çok sevgiler!

Esra Yıldız dedi ki...

Çok güzel ürünler var. Hepsini güle güle kullan :)