27 Temmuz 2020 Pazartesi

GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI )

Herkese merhaba 
Sendromsuz bir pazartesi günü olması dileğiyle sizlerin karşısına  geçtim buğün .Geçtigimiz  günlerde yaptığım bir Gratis alışverişinden sizlere  bahsetmek istiyorum.Bu  alışverişim dışında dün gece yaptığım ve  beklediğim başka bir Gratis alışverişim daha  var ama onun gelmesi biraz zaman alabilir diye düşünüyorum.Gece nöbet tutmak bana hiç yaramıyor çok fazla alışveriş yapıyorum onu fark ettim son zamanlarda🙈Sanırım işe giderken internetimi kapatmalıyım ve eve dönene kadar bir daha açmamalıyım 😅 Ben kendimle ilgili bu kararları alırken sizi aldıklarıma  bakmaya davet ediyorum 😇
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
Bu alışverişi yaptığım sırada; Gratis büyük bir kampanya yapmıştı; 150 TL üzeri alışverişlerde 30 lira hediye ediyordu ve ben de merak ettiğim ve zaten oluşturduğum sepetimde ki ürünleri almaya karar verdim. Bir kısmı ihtiyaçtan oluşan küçük bir alışveriş yapmış oldum bu sayede.
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI  )
İlk olarak çok merak ettiğim Maybelline super stay serisinden bahsedelim isterseniz.Bu serinin sadece Gratis'e özel getirildiğini düşünüyordum ve çok uzun bir süre öyle olduğunu zannettim ama son zamanlarda okuduğum yorumlar doğrultusunda öğrendim ki her yerde satılmaya başlanmış.Bu seriyi ilk çıktığından beri çok merak etsem de artan kozmetik fiyatları sebebiyle hep almayı erteliyordum. Gratis bu serinin her ürününü 19.50 TL'ye satmaya karar verince ben de merak ettiğim ürünlerini  bu fırsattan yararlanarak satın aldım.
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI  )
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI  )
İlk olarak tabi ki bir ruj bağımlısı olduğum için crayon rujlarından satın aldım. Çok güzel renkleri vardı ama ben 20 numarasını satın almaya karar verdim. Elimde haddinden çok   rujum var ve hala almaya devam ediyorum 🙈 bunu  düşünerek seriden  bir tane ruj kalma  sınırı koymuştum kendime o hakkımı bu rujda kullandım. Hala geçmeyen bir uçuğum olduğu için dudağımda denemedim ama inanılmaz merak ediyorum bendeki  duruşunu 😍
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI  )
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI  )
Superstay serisinin kapatıcısını çok övmüşlerdi , bugüne kadar kullandığım tüm Maybelline kapatıcılardan memnun kaldığım için şans vermek istedim umarım doğru rengi seçebilmişimdir. Seriden son olarak da ; nemlendirici nitelikli bir makyaj bazı aldım. Bana bu tasarım; Loreal markasının tasarımlarını anımsattı 😅aynı tasarımı kullanmışlar zaten özünde hepsi aynı firma diye düşünüyorum. Her makyajım da baz kullandığım için bunu da severek kullanacağımı düşünüyorum 😇
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ (150 TL' YE 30 TL HEDİYE KAMPANYASI  )
 Çok fazla fırçam var ama  fırça yıkamaktan gerçekten nefret ediyorum ve biriktiriyorum, sanırım fırçalarımı yıkamak iki  saatimi alıyor sonrasında ama olsun 🙈 her daim temiz fırçaya ihtiyacım olduğu için eklips markasının bu iki fırçasını aldım.Seti  henüz denemedim ama gökkuşağı saplı olanı denedim , ilk kullanımda sevip sevmediğimden pek emin değilim , daha keskin kontür yapmak istediğinizde kullanmanız gerekebiliyor ,o kadar keskin kontür yapmıyorum ama 12 liraya aldım ve bir gün ihtiyacım olursa elimde bulunsun istedim.

Arko markasının  tıraş setlerini gördüm , bunların tanesi 10 liraya düşmüştü yanında tıraş bıçağı ve köpüğü olduğu için de iki kardeşime birer tane aldım. Kendim için her daim ihtiyacım olan kotex pedlerden aldım. Paketi 10 liraya düşmüştü,gece uzun olanlardan bunlar, açıkçası ben ped olarak kotex ürünlerini ve sleepy markasını son zamanlarda daha çok beğeniyorum, sanki diğer  markalar yapılarını değiştirmiş ve naylonumsu hale gelmişler gibi geliyor.


Son olarak da sepet indirimi olarak Splat  markasının White plus diş macunlarından iki tane aldım. Bunları zaten severek kullanıyordum, annemlerde sever diye düşünüyorum. 150 TL olması için de 2 lira ya benri kulak temizleme pamuğu aldım .
Gratis son zamanlarda böyle indirimler yaparak;tüm alışveriş severlerin dikkatini çekiyor , açıkçası benim de dikkatimi çekiyor.İhtiyaç dışında çok fazla şey almadığımı   düşünüyorum , aldıklarımın her birinde zaten %50 den fazla indirim vardı  birde 30 TL indirim kuponu olunca  alışverişim oldukça   cazip hale geldi diye düşünüyorum.

Ben aldıklarımdan çok memnunum, bu alışverişi yaptığım için mutluyum , sizlerin son zamanlarda aldığınız ürünleri merak ediyorum benimle paylaşırsanız sevinirim kendinize iyi bakın sonraki yazımda  görüşene kadar hoşçakalın 😻


2 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Hepsini güle güle kullan. Eklips'in gökkuşağı saplı fırçalarından daha önce alıp beğenmemiştim, çok sert bana göre. Ama diğer deniz kızı tasarımlı olanlar görsel olarak bile çok tatlı duruyor :) Maybelline ruj yorumunu bekliyorum, çok sevgiler!

Esra Yıldız dedi ki...

Ay harikalar.. Güle güle kullan.. Maybelline ruja bayılıyorum.. Blogda da yazmıştım. Süper :)