9 Kasım 2019 Cumartesi

CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ

Herkese merhaba
Bugün size son bir aydır deneme fırsatı bulduğum  bir markadan bahsetmek istiyorum.CELENES BY SWEDEN markası ülkemize yeni gelen bir marka. Rossmann mağazalarında  çoğu ürününü rahatlıkla bulabilirsiniz.Başka nerede satılıyor ne yazık ki bilmiyorum ama çok çeşitli ürünleri olduğunu  söyleyebilirim. Kullandığım ürünleri bana firma denemem amacıyla gönderdi ama tüm yorumlarımı tarafsız bir şekilde yapacağımdan emin olabilirsiniz.
CELENES BY SWEDEN
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
Elimde markaya ait ; makyaj temizleme suyu , yüz yıkama jeli ve termal deo roll on  var. Bendeki ürünler tüm cilt tipleri için olan seriye ait. Markanın ayrıca yağlı ve karma ciltler için ayrı, kuru ve hassas  ciltler için ayrı ve güneş koruması için ayrı serileri daha var. Her cilt  yapısına farklı ürün çıkartmaları gerçekten çok güzel düşünülmüş bir fikir. Ben elimde bulunan mavi olan - nemlendirici ve ferahlatıcı serisi ile ilgili yorumlarımı yapmak istiyorum.

CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
Ben;  ilk olarak seriye  ait olan deo  roll- on ürününü denemeye başladım. Açıkçası alüminyum içermeyen başarılı bir ürün bulmak çok zor. Sanırım ben buldum 😊. Tüm bu seri  termal su içeriği  ile işlenmiş bulunuyor.Serinin her ürünün içerisinde kalsiyum ,potasyum, sodyum ve klorür bulunuyor.Bunlar içinde bulunduğu ürünü , mineral yönünden zenginleştiriyor ,cildin nemlenmesine ve tazelenmesine olanak sağlıyor.Bu serinin her ürününde , bu olduğu için bu roll- on  da da  bu minareller yer alıyor, ürünlerin içerisinde aynı zamanda vücut için zararlı olan alüminyum tuzları ,paraben  ve alkol yer almıyor.
CELENES BY SWEDEN
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
Ben bu tarz roll on tarzındaki ürünleri günde sadece bir kez kullanıyorum. Gün içinde tazelemek bence mümkün olmuyor. Başarılı bir ürün benim için, gün içinde tazeleme ihtiyaç hissettirmiyor.Bu ürün de benim için başarılı ürünler sınıfına girdi. Koruması başarılı, cildimi tahriş etmiyor, sivilcemsi  şeyler  oluşturmadı koltuk altında, aynı zamanda temiz bir içeriğe sahip ama kokusu kötü değil. Bu tarz temiz içerikli  ürünlerin ne yazık ki kokuları kötü oluyor, bunun kokusu fresh denilebilecek bir koku. Üzerine uyguladığınız parfümün  kokusunu etkilemiyor.
CELENES BY SWEDEN
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
Makyaj temizleme sularını ; artık çok fazla kullanmıyorum. Makyaj temizleme yağı ile makyajımı çıkardığım için, bu tarz misal sular ile , abartılı makyaj yaptığımda , makyajın ilk tabakasını almak için kullanıyorum. Çoğu misel su benim gözlerimde yanma yapıyor ama bu ürün  yapmadı, makyaj temizlemesini  de başarılı buldum. İçeriği de çok başarılı , tek dezavantajı miktarının küçük olması, makyajı sadece bu tarz  sularla çıkartıyorsanız , hızlı bitmesi sizi mutlu etmeyecektir belki büyük boylarını da marka çıkartır. Kullanırken fark etmedim o kadar inceledim ama temizleme jeli ve misel  suyun içerisinde maalesef alkol türevi bir  içerik var, benim cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
Son olarakta seride en çok sevdiğim üründen bahsetmek istiyorum, Bu ürün markanın temizleme jeli. Yağla makyajımı çıkardıktan sonra  mutlaka köpüren bir temizleyici ile yüzümü yıkıyorum o yağlı histen kurtulmak istiyorum.Bu temizleme ürünü hem makyaj sonrasında ikinci temizleyici olarak ,hem de sabahları cilt bakım temizleyeceğim olarak deneme fırsatı buldum.
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
CELENES BY SWEDEN ÜRÜN İNCELEMESİ
Akşam cilt bakım rutinim de , kullandığım zaman belki benim cilt yapıma uymadığı için bilemiyorum yetersiz bir ürün oldu.Sanki daha derinlemesine temizleyecek bir ürün kullanmam gerekiyor hissine kapıldım.Makyaj sonrası  arta kalan kalıntıları çok  güzel temizledi , ama cildimde görmek istediğim  gıcır gıcır hissini  göremedim , daha yumuşak bir his bıraktı.Bu temizleme jelini  , normal ve kuru ciltli arkadaşlar daha çok severler. Sabah rutinim de kullandığım zaman daha çok sevdim. Tüm günün kirinden ve makyajından daha çok, gece ciltte kalan krem ve yağ  kalıntısını almada daha başarılı oldu benim için. Kötü bir ürün mü kesinlikle değil , sadece benim için akşam rutinim de  kullanmak amacıyla hafif bir ürün olarak  kaldı.Yapısı  ve kokusu itibariyle çok güzel, hafif bir  salatalık kokusu  alıyorsunuz kullanırken ,hassas bir yapıya sahip olduğu için cilt ph dengesini  etkilemiyor ve irritasyona sebep olmuyor. Kullandığım süre boyunca sivilce problemi yapmadı ve alerji oluşturmadı.

Genel olarak ürünlerini başarılı bulduğum ,deneme fırsatı bulduğum için kendimi şanslı hissettiğim bir marka oldu. İçerikleri de , piyasada kozmetik mağazalarında bulabileceğiniz diğer markalara oranla daha temiz içerikli  ve uygun fiyatlı oldukları için, özellikle  güneş serisini çok  merak ediyorum. Benim için başarılı olan ;CELENES BY SWEDEN   markası ile  ilgili yorumlarım bu şekildeydi umarım faydalı bir inceleme olmuştur, sonraki paylaşımıma kadar   kendinize iyi bakın hoşçakalın.

1 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Temizleme jeli içerik olarak ilgimi çekti, aklımda bulunsun! Rossmann'da sıkça görüyorum bu markanın ürünlerini, özellikle deodorantını merak ediyorum. Bir indirim döneminde şans verebilirim :) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!