14 Kasım 2019 Perşembe

MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI #15

Herkese merhaba 
Size  kısaca günlük makyajımdan bahsetmek  istiyorum, tüm göz kapağıma sedefli bir far sürüyorum , bronzerımı  olarak hafif dış köşeleri dağıtıyorum , acı kahve bir  kalem ve rimel ile göz makyajımı bitiriyorum, ten makyajını da ; ne kadar yaptığım tartışır , göz altlarımı  ve sivilce izlerimi güzel bir kapatıcı ile kapatıp pudralıyorum , güzel bir bronzerla da yüzüme renk katıyorum işte bu kadar . Bu benim her zaman yaptığım makyajım oluyor . 
Ben göz altlarım da bile kapatıcıyı nokta nokta uyguluyorum, makyajda azın  çok olduğuna  inananlardanım.Daha çok kapatıcı kullanmayı tercih edince de insanın favori kapatıcısı oluyor.Ben de bugün size favori kapatıcılarımdan biri olan ; MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI  'dan  bahsetmek istiyorum.
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI 
Ben bu kapatıcıyı ilk  aldığımda  , ülkemize yeni gelmişti ve renkleri belli değildi herkes 5' veya 10  numarayı kullanıyordu ,ben kendime uygun ton olarak 15 numarayı seçtim ve iyi ki bu rengi seçmişim 05 çok açık 10 numara da pembe alt tonlu bir renk çünkü.
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI 
Bu kapatacı ülkemize geldiğinde 15 numarayı bir türlü bulamıyordum bende  Trendyol üzerinden satın almıştım.Şu anda mağazalar da daha fazla renk seçeneği mevcut  ülkemizde, sarı alt tonlular için en uygun rengin  bu olduğunu düşünüyorum. Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum, bitti bitecek , şimdiye kadar yenisini almadığım için elim az gidiyordu gıdım gıdım kullanıyordum , son cosmetica indiriminden yenisini aldım gelmesini bekliyorum.Artık gönül rahatlığı ile bunu bitirebilirim.
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI 
Yapısı kremsi, az bir miktarı bile benim için yeterli bir kapatıcılık sağlıyor,göz altlarım da çok çok az çizgilere doluyor yüzümde hiçbir şekilde bozulmuyor ,tüm gün kalıyor .Benim gözlerim çok hassas ,ne yazık ki bazı kapatıcılar hassasiyet yaratıp gözlerimin yaşarmasına  sebep oluyor. Ama bu kapatacı  da öyle bir sıkıntı yaşamıyorum , hem yüzümde hem de  göz altlarım da sıkıntı yaşamadan kullanıyorum.Yüzümde sivilce yapmadı, göz altlarım da yağ butonuna  sebep olmadı.
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI
 MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI 
Kapatıcılığını çok sevdiğim , yenisini aldığım ve ülkemize  geldiği için çok mutlu olduğum  MAYBELLİNE FİT ME KAPATICI  ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi.umarım hoşunuza gitmiştir günlük hayatta kapatıcı kullananlardansanız indirim zamanında  bakmanızı öneririm.Şimdilik hoşça kalın kendinize iyi bakın.

4 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Ben de makyajda azın çok olduğuna inanıyorum. Kat kat sürünce bir süre sonra kusup çok çirkin bir görüntü oluşuyor. Fit Me kapatıcı bana bir tık kuru gelmişti ama o benim göz altlarımla ilgili bir sıkıntı tamamen. Favori ürününü bulmana sevindim, sevgiler!

Sedoşun Blogu dedi ki...

bu kapatıcı henüz denemedim. ülkemize ilk geldiğinde almak için gratise gittim ama çok az renk seçeneği vardı belki şimdilerde seçenek çoğalmıştır bakmak lazım. yazı için teşekkürler :)

Editör dedi ki...

deneyimleriniz önerileriniz için teşekkürler

esratakim dedi ki...

Kapatıcı çok sık kullanmıyorum ama bu ürünü çok duyuyorum