14 Mayıs 2014 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ ALIŞVERİŞİ

Bir süredir yazamıyordum kusura bakmayın:)KPSS temposu ,staj derken böyle oldu.
Bu arada anneler günü vardı tabii indirimler kaçmazdı.Ben tüm indirim sezonlarında söylediklerimi tekrarlıyorum önce zam yapıp sonra yüzde 50-60 indirim yapıp ilgi çekiyorlar.En azından ben hep öyle gördüm:)

Ben bu indirim sezonunda Watson ve Gratise gidemedim bulunduğum yerde Watson yok Gratise de fırsatım olmadı.

Ne yazık ki bu sene üniversiteden mezun oluyorum.(Yaşasın!!!!!!!!!!!!!)Balo ,resim çekimi vb şeyler benim bütçemi baya bir sarstı.Çok bir şey almaya ihtiyacım yoktu.Olanları zaten aldım ama almak istediğim şimdilik ihtiyacım  olmayan şeyler bir sonraki indirime kaldı.Alınacaklar listesi baya bir uzun ancak çalışmaya başlayınca alınacaklar :) (ögrenci olanlar anlarlar beni)

Lafı fazla uzatmadan aldıklarıma geçelim.Ben KİPA ve ROSSMANN dan alışveriş yaptım.

BU ALDIKLARIMIN TOPLU HALİ

Şimdi KİPA'dan aldıklarımı tek tek inceleyelim



KİPA tüm cilt bakım ürünlerinde yüzde 50 indirim yapmıştı ve benim cilt bakın ürünlerim bitmek üzereydi(hatta şimdi  tüm ürünler kullanılmaya başlandı ve yeni bir rutin oluşturuldu bile en yakın zamanda yazısı gelecek)
şimdi ürünleri tek tek inceleyelim.

ARKO NEMİN İNCİLİ KREMİ:Benim favori kremim arko,çantada,komidin üzerinde ,banyoda her yerde bir arko. Bu fiyata görünce aldım.
300 ml tanesi ikili paketi 9tl ye aldım.

GARNİER 3'1 ARADA :Bu ürün bir efsane .Favorim.Bu ürünü ben maske olarak kullanıyorum yüzü  ferahlatıyor, derinlemesine temizliyor,güzel bir ürün.
Fiyatı 8 tl


GARNİER ESAS BAKIM  TONİK:Ben çok fazla tonik seven biri değilim daha önce gül suyu ,maden suyu ve dermokilin toniğini bitirdim.Bunu hem ucuz hemde alkol,parfüm,paraben içermediği için tercih ettim.Hassas ciltler için,cildi pamuk gibi yapıyor.
Fiyatı:4.23 tl
GARNİER KIRMIZI MEYVELİ TEMİZLEME JELİ: Salisilik asit içeriyor,karma cildim var yanı yağlanmaya egilmli ve sınav stresi yüzünden sivilceler çıkabiliyor o nedenle alınmış ve sevilen bir ürün haline gelmiştir kendisi.Koku muhteşem , kokulu  şeyleri severim bundan önce pembe greyfurtlu jeli kullanıyordum zaten.Etkisini de sevdim.
Fiyatı:8 tl
MY BEAUTY DİSK PAMUK:Pamukta ayırt edici özellik dikişli olması.Bu dikişli ve ucuz bir üründü.Denenmek için bir tane alındı.
Fiyatı:0,83 tl

ROSSMANN ALIŞVERİŞİNDEN ALDIKLARIM.BEN SON GÜn GİTTİM VE İSTEDİĞİM TÜM ÜRÜNLER TALAN EDİLMİŞTİ.(DAHA ERKEN GİTMELİYDİM)

Ürünleri inceleyelim

İSANA ARGAN VE AY ÇEKİRDEĞİ İÇEREN SAÇ BAKIM YAĞI: ROSSMAN'da tüm saç ürünlerinde yüzde 50 indirim vardı ve ben istediğim elseve mucizevi yagı alamadım bitmişti,pantenler glissler tüm yagları tüketmişlerdi.Son kalan isana yagı da ben aldım.
Çok koyu kıvamlı bir ürün şimdilik idere eder sevdim sanırım.Fiyata ğöre muhteşem bir ürün o ayrı tabii
Ürün 100 ml plastik şişede ve 5 tl idi(saç dibi toniklerin bitmesine çok üzüldüm 3 tl imiş fiyatı 500ml di miktarı )

ORKİD ULTRA PED:Kadınsı mevzular ,ben orkidin yapısını seviyorum ama pedde bir markam yok şimdiye kadar kullandıklarımdan rahatsız eden olmadı:36 tane var ekonomik bir ürün yüzde 50 indirim vardı .
Fiyatı:4,49 tl
İSANA ROLL ON:Ben sevdim kıyafetimde iz yapmadı.kokusu hafif,koruması iyiydi(ben çok terlemem ben de etki böyleydi)
Yüzde 50 indirim vardı
Fiyatı:2.19 tl

Benim anneler ğünü alışverişim böyleydi.Umarım seversiniz.

Bir sonraki yazımda cilt bakım rutinimi paylaşıcam
o zaman kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.



Hiç yorum yok: