21 Mayıs 2014 Çarşamba

BAHAR KOZMETİK TEMİZLİĞİ (PROJECT PAN)

PROJECT PAN NEDİR VE NASIL YAPILIR?


PROJECT PAN BİTİRMEK İSTEDİĞİNİZ VE DİĞER ÜRÜNLERDEN SIRA GELMEYEN ÜRÜNLERİ BİTİRMEK İÇİN KENDİ KENDİMİZE KOYDUĞUMUZ BİR ÜRÜN BİTİRME PROJESİ.ÜRÜNLERİN BİTİP YERİNE YENİLENLERİ ĞÖNÜL RAHATLIĞIYLA ALMAMIZI SAĞLIYOR(EN AZINDAN BENDE  ÖYLE ;EVDE 6 YARIM KREMİM VAR DEMEKTENSE 3 YARIM KREMİM VAR DİĞERLERİNİ BİTİRİYORUM DEMEK AYRI)
BİR KOZMETİK DİYETİ ASLINDA ,BENİM KULLANIŞ AMACIM YARIM KALAN VE ARTIK PEK KULLANMADIĞIM ÜRÜNLERİ DÜZENLİ KULLANARAK KULLANIP ATMAK; HEM ÜRÜNLERİ ELDEN ÇIKARMAK HEMDE DÜZENLİ BAKIMIMI YAPMAK.
İLK PROJECT PAN YAZILARINI OKUMAYA BAŞLADIĞIM ZAMAN KENDİM DE KÜÇÜK ÇAPLI PROJECT PAN YAPMIŞTIM ANCAK BAHAR TEMİZLİĞİNDE BAKTIM Kİ ÇOK ÜRÜN VAR ELİMDE BİR PROJECT PAN YAPMA ZAMANI GELMİŞ DEDİM.

ŞİMDİ NELER PROJECT PAN KAPSAMINA ĞİRMİŞ BAKALIM




BU ÜRÜNLER BENİM PROJECT PANIMDE ŞİMDİ TEK TEK İNCELEYELİM


  1. HOBBY ARGAN YAGLI VE PAPATYALI ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ:Bu ürünler HOBBY markasını yeni çıkarmış olduğu bir seri.Küçük bir kozmetikçide dolaşırken gördüm ve satıcı kızın ısrarıyla aldım.(daha önce başka bir şaç kremini deneyip sevdim hobbyden).Ürünler yarım benim saçıma zarar vermedi.Şimdilik ğüzel özellikle kremi çok güzel.Daha aytıntılı yorumu bitirince yapıcağım .
  2. AVON KIRIK UÇLARI ONARICI SERUMU:Avonun en ğüzel ürünlerinden biri.Sürekli yenisi alınıyor zaten şimdiden bir tane yedek var ve 2 tane sipariş ettim .Saçı ağırlaştırmıyor ve kırılmaları azaltıyor.
  3. NEUTROGANE PEMBE ĞREYFUTLU PEELİNG:Çok severek ve favorim diyerek kullandığım bir ürün kendisi.Ama bitmiyor,iki parmak kaldı.Benim için;iki ay yeter.
  4. SİGNAL WHİTİNİNG DİŞ MACUNU:White now'a çok benziyor tadı ğüzel ama çok beyazlatmıyor.Evde tek ben kullanıyorum buda 1-1,5 ayda anca biter.
  5. ARKO NEM ZEYTİNYAGLI EL KREMİ:Arko zaten krem favorilerimden biri bunu da çok seviyorum.Resimde görüldüğü üzere kestim kendisini ve bir haftadır yatarken sürüyorum bitmedi.(keşke diğer el kremlerimi de atmadan kesseydim içinde ne kadar çok ürün kalıyormuş.)İki üç ğün içinde biter .
  6. NİVEA KLASIK:Tam anlamıyla klasik bir yaglı krem kışın ellerim çok kurudugunda almıştım ,çok sevdim o zaman tabi ama yarısı duruyor havalar daha da ısınmadan kullanıp bitirilmesi ğerekenlerden.
  7. ARKO ĞÜNEŞTEN KORUYUCU LİP BALM(SPF 18):Zamanında arkonun ğüneş sütleri vardı ben 4 tane almıştım ve bu lip balmlardan 2 tane hediye gelmişti.Elmalı ,nemlendirmesi de ğüzel;ancak kullanma tarihi temmuzda bitiyor o nedenle kısa sürede bitmesi gerekenlerden.
  8. ÇİLEKLİ LİP BALM:Markası yok büyük olasılıkla Nivea ama çok az kaldı 15 günden fazla dayanmaz.
  9. GRATİS NANELİ GARGARA:Kesinlikle sevmedim.Listerin agzımı yaktıgı için arkadaşın tavsiyesi üzerine almıştım(indirim yoktu 4 tl verdim).Anladım ki ben gargara sevmiyorum.Zorlanarakta olsa biticek.Tadı kötü,agız yapmıyor.
  10. PALMOLİVE TERMAL SPA DUŞ JELİ:Çok seviyorum kokusu harika bitirip yerine çikolatalı olanını alıcagım.Ben zaten palmolivenin duş jellerini seviyorum.
  11. AVON SERENİTY DUŞ JELİ:Bunu da çok seviyorum bana uzun bir süre yetti.Tropik ve misk kokulu bir duş jeli.köpürmesi de çok ğüzel .
  12. NİVEA VİSSAGE 2İN1 MAKSAJ SÜTÜ VE TONİK:Severek kullandığım bir ürün kendisi ancak daha çok badem sütünü kullandıgım için az kaldı dibinde ve öyle kaldı bitirmenin zamanı geldi.
  13. BEBAK ACI BADEM SÜTÜ:Göz makyajını harika çıkarıyor yenisi alındı bile   niveanın kalma nedeni ;az var dibinde bitince yenisi açılacak.
  14. DOVE SABUN:Bu shea butter olanı 2 aydır falan kullanıyorum sabahları yüzümü bunla yıkıyorum artık bitirip incirli olanını alıcağım.(çok ğüzel kokuyor)
  15. AVON CARE GÜLLÜ EL VE TIRNAK KREMİ:Avonun tüpteki kremleri çok ğüzelken kaptakiler berbat.(iki türü var ya sarı,ya beyaz kap değişiyor  ama içindeki aynı kalıyor).Bunu çantamda taşıyıp bitiriceğim.
  16. DOVE GO FRESH ROLL ON:Çok ğüzel kokuyordu,koruması çok ğüzel değil ancak.Aramama rağmen bu seri piyasada yok.
  17. AVON SİMPLE HER PARFÜM:Çok ğüzel kokulu,bende kalıcı hafif çiçeksi bir koku.
  18. AVON SPECTRA BLACK MASKARA:Ğüzel bir maskara ama benim ki aldıgımdan beri topak topak nedenini bilmiyorum.Tarihi ğeçmemiş ve jelatinli geldi eve anlamadım ğitti.Ama ğüzel bir maskara daha önce kullanmıştım.Daha da kötü olmadan bitsin.
  19. AVON AÇILABİLEN KALEM:Siyah olanı bendeki .Simsiz fena bir kalem değil ama aman aman da değil orta halli bir kalem.
  20. GLİSS PARLAKLIK VEREN SIVI SAÇ KREMİ:Saçım uzun ve iki ğinde bir yıkıyorum ikinci ğün saçımı taramak için kullanıyorum kuru taranınca saçım kaparıyor ve kırılıyor.Kokusu çok ğüzel.
  21. AVON NEMLENDİRİCİ JEL:GARNİER kullanılmaya başlanınca bu  kaldı; geceleri kullanınca 2 ayda biter.Gündüz kullanımda parlama yapıyor.

Hiç yorum yok: