17 Mayıs 2014 Cumartesi

MEZUNİYET BALOSUNA NASIL HAZIRLANILMALI?

Ben bu sene üniversiteden mezun oluyorum araştırırken gördüm ki dikkat edilmesi gereken birçok nokta var .Benim öğrendiğim ve önemli gördüğüm noktaları sizinle paylaşmak istiyorum.
Sırayla başlayalım:

1.ELBİSE


Elbise alırken dikkat etmemiz gereken nokta vücut yapımız.Sadece moda diye elbise almayalım.Vücudumuza yakışmayan içinde rahat etmediğimiz kıyafetleri de seçmeyelim.(aşortman kadar da rahat olmasını beklemeyelim tabi).
Elbisemiz ne çok uzun nede çok kısa olsun ki rahat hareket edelim.



2.AYAKKABI


Elbiseye uygun olmalı tabi ki ama çok yüksekte olmamalı.Platformlu modeller tercih edilebilir.Ayakkabı ayağımıza tam olmalı;sıkmamalı yada bol  olmamalı.
Tüm gece ayağımızda olacağı için,rahat olmalı.Ayakkabıların içine slikon tabanlıklar alınıp konulabilir.(balo 3-6 saat arası değişir ama ayak agrısı ğünler sürer aman dikkat)




3.MAKYAJ,SAÇ,TAKI


Burada esas olan kıyafete uygunluk.Aşırıya kaçmadan hepsi olabilir.Sakın trendleri takip edeceğim diye değişik makyaj,saç denemeleri yapmayalım(en azından o gece)

Sade bir saç ve makyaj en duru güzelliktir.(PALYAÇO makyajı yaptırmayalım ,yapmasınlar)













4.RESİMLER


Bol bol resim çekilin.Her anı ölümsüzleştirin.Yıllar sonra bakıp küçük bir tebessüm etmek için.(sadece resim de çekmeyin o anı yaşayın tabi öncelikle)

5.GÜLÜMSEYİN


En güzel şey gülümsemektir.Gülümsemenin yakışmadığı insan yoktur.(beyaz dişlerle tabı ki).
Balo sizin eğlenin,dans edin ve ğülümseyin.(unutmamalı ki kimin gülümsemenize açık olacağı belli olmaz).NİL'in bir şarkısı vardı "gülümse erkekler pozitif kızları sever" diyordu şarkıda.


6.YEMEK YİYİN


O kadar dans ,eğlence sonunda yemek yemeği unutmamak lazım.Kan şekeri hızla  düşen ve toparlanması hemen olmayan bir şey .Eğlenelim derken hastanelik olmayalım.


7.EĞLENİN


Balonda eğlenmeyen biri olmayın.Rahat ayakkabı , elbisenin amacı bu zaten. Dans et ,halay çek ne yapılıyorsa balonda yap.Unutmayalım ki tüm yılların acısı o baloda çıkacak.


8.VE EN ÖNEMLİSİ ÇANTA HAZIRLAMA


Çantanda olması gereken şeyler neler diye baya araştırdım,kişiden kişiye değişmekle beraber olması lazım gelen dünya kadar şey var.(ben normal zamanlarda bile suyum,şemşiyem olmadan dışarı  çıkmayan biri olarak en çok burada zorlanıyorum dogal olarak).
İşte olması gerekenlerin listesi.

  1. Islak/Kuru mendil
  2. Ped/normal ve günlük olanlardan birer tane(günlük ped kullanmak için en dogru zaman bence )
  3. Tarak/tel toka
  4. kuru şampuan/saç spreyi/saç köpüğü
  5. Parlatıcı oje(balo için tırnaklarda french olmalı ona uygun oje de olabilir,ben kaçan çorabı tutturmak için kullanmak amaçlı kullanıcam
  6. RUJ
  7. çanta boy makyaj malzemeleri (ne kullandıysan)
  8. yedek pil/batarya(resim çekilirken biterse diye)
  9. ayna 
  10. diş macunu ve fırça
  11. ilaçlar(agrı kesisi ,mide ilacı ve bulantı giderici)
Ben tüm bu ürünleri seyahat boy olarak temin ettim.Sizde bu öneriler ışığında çantanızı hazırlayabilirisniz.
Umarım beğenmişsinizdir.Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.






BALODA İYİ EĞLENİN BENİM ÇOK EĞLENECEĞİM KESİN


































































































Hiç yorum yok: