26 Mayıs 2014 Pazartesi

CİLDİME NASIL BAKIYORUM?(CİLT BAKIM RUTİNİM)

Bloglarda okumayı sevdiğim yazılardan biri de cilt bakım rutinleri.Ben bu yazımda benim son zamanlardaki bakım rutinimi ve bu rutinde kullandığım ürünler tanıtacağım.Hadi başlayalım.
İlk olarak benim rutinim günlük yaptıklarım ,haftalık yaptıklarım ve aylık yaptıklarım olarak değişiyor.

GÜNLÜK CİLT BAKIM RUTİNİM


Genel cilt bakım kurallarına uyuyorum.Yani temizle ,tonikle ve nemlendir.


Resimdeki ürünler benim günlük cilt bakımımda kullandıgım ürünlerdir.

Günlük cilt bakımım sabah ve akşam yaptılarım olarak değişiklik gösteriyor.


SABAH RUTİNİM



Sabahları yüzümü GARNİER'in saf ve temiz serisini temizleyici jeli ile yıkıyorum .Kokusu bir harika ,yüzümü germiyor ve şimdilik bir sivilcelenme de yapmadı.
Daha sonra  GARNİER'in esas bakım serisinin toniğiyle yüzümü tonikliyorum.Yüzümü yakmıyor ve yumuşak yapıyor.İçinde alkol paraben vb maddeler yokmuş.
Daha sonra yüzümü AVON'un nemlendirici jeliyle nemlendiriyorum.İçinde az kaldı.PROJECT PAN''de kendisi.
Daha sonra makyajımı yapıp en sununda da NİVEA'ın kremiyle ellerime bakım yapıyorum ve işim bitiyor.

AKŞAM RUTİNİM


İlk işim eve gelince yüzümü yıkamak ve makyajın bir kısmını sadece suyla akıtmak.
Sonra BEBAK MAKYAJ SÜTÜ'yle göz makyajımı ve NİVEA temizleme sütüyle diğer makyajımı çıkartyorum.
GARNİER'in temizle jeliyle temizleyip sonrada tonikliyorum.Nemlendiricimi sürüyorum ve günlük cilt bakımım bitiyor.

HAFTALIK CİLT BAKIMI

Haftada 3 gün  neutrage'nin pembe greyfurtlu peelingini yapıyorum.Bu peeling günlük bir ürün oldugu için cildimi tahriş etmiyor.Bu bitince alıcagım yeni pelinge göre peeling sıklığım değişecektir.

Haftada 2 gün maske yapıyorum.Her pazartesi Garnier!in 3in1 ürürnünü maske diye yapıyorum sonrasındaki mat ifadeyi seviyorum.
Cumartesi gününde maske yapıyorum cildim yaglıysa kil maskesi (aktardan kili alarak),bak tarçın maskesi veya hazır tek kullanımlık bir maske yapıyorum.Aayrıca maskeden önce buhar banyosu yaparak gözeneklerimi iyice açıp temizliyorum ki maske daha da işe yapasın.





AYLIK CİLT BAKIMIM

Her ayın son günü rutin cilt bakımı günüm .YOGUT KARBONAT ve LİMONDAN oluşan karışımla bir maske yapıyorum önce daha sonra (15 dakika) yıkıyorum.Bu cildi temizliyor.Bu maskeden sonra bir bıldırcın yumurtasını kırıp cildime sürüyorum.İçindeki protein ve yaglar cildimi besliyor.O gün agır makyaj yapmıyorum,sonrasında cildimi nemlendiriyorum.

bu benim cilt bakım  rutinimdi .Umarım beğenmişsinizdir.Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.



Hiç yorum yok: