22 Mart 2015 Pazar

8 MART HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ HEDİYELERİM VE BİRAZ SİTEM

Merhaba herkese
Buğün sizlerle  biraz geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım. Beauty beybi adlı sevgili blogger arkadaşımız blogunda 8 mart kadınlar günü şerefine bir hediyeleşme etkinliği başlatmıştı.Ben de bu hediyeleşme etkinliğine büyük bir heyecanla katılmıştım. Buğün de size bu etkinlikte bana gelen hediyelerden :( bahsedeceğim.

Hediyeler  3 kategori de olacaktı.

  1. KİTAPLIĞIMIZDAN BİR KİTAP
  2. EL EMEĞİ BİR ÜRÜN
  3. BAKIM KOZMETİKLE İLGİLİ ÜRÜNLER
Ben bu etkinlikte HAYATIM YOLCULUK adlı blog sahibesiyle eşleştim.Biraz mesajla birbirimizi tanımaya çalıştık.Ben hakkında baya bir şey ögrendim(ögrendiğimi sandım) ve hediyelerimi buna göre seçtim.Başta bir aksilik oldu.Ben ögrenci evinde kaldığım için ona oranın adresini vermiştim daha sonra adresimi tekrar isteyince el alışkanlığı adres olarak ailemin adresini verdim.Bu benim hatamdı.O geri dönüş yapana kadarda fark etmedim. Sonra mesajla durumu açıkladım ve 3-4 defa özür diledim.O bu durum da pek anlayışlı davranmadı ve bana kargosunu geri çektiğini ve benim kargom ona ulaşmadan bana ürünleri göndermeyeceğini söyledi.Ben ona makbuzu gönderebileceğimi söylememe ragmen kargomun eline geçmesini bekledi.Bu tamam anlaşılır bir durum.BU konuda bir şey demiyorum.O da kendince haklı olabilir beklemede.

Sürat kargo ile yola çıkan kargom anca 1 haftada alıcıya ulaştı.2 defa aktarma yapmış nedenini bilmiyorum sadece özür dilediler.O da bu durumu üzerindeki etikete mi bakıp anladı yoksa kargocu mu söyledi bilinmez eline geçince çok teşekkür etti ve aksaklık olmuş diye mesaj attı.Benim hediyelerimi de bir gün sonra aynı firmayla gönderdi.Hediyeler bana 1 gün sonra ulaştı.


Şimdi gelelim hediye kısmına;

Ben sevgili arkadaşıma;bir ayakkabı kutusu hediye gönderdim.Hediyelerim;
  1. KİTAP(1. MADDEYE UYGUN OLARAK)
  2. 1 TANE EL YAPIMI LİF(KENDİM YAPTIM)
  3. 3.MADDE KAPSAMINDA;(makyaj yapmayan bir bayan)
  • 1 TANE AVON ASANSÖRLÜ GÖZ KALEMİ
  • 1 TANE DALAN EL KREMİ
  • 1 TANE DALAN SABUN
  • 1 TANE WATSONS DUŞ JELİ
  • 1 TANE DOLDURMA PARFÜM-50 ML
  • 1 TANE ORAL B DİŞ FIRÇASI
  • 1 TANE KİPA KUTU MENDİL.
  • 4 AVON PARFÜM TESTERİ
  • PİŞİK KREMİ VE KREM TESTERLARI
  • BİTKİ ÇAYI (DENEMESİ İÇİN 2 ŞER ADET 3 ÇEŞİT)
  • VE KAPALI BİR BAYAN OLDUĞU İÇİN EŞARP
HEDİYE ETTİM.BUNLARI SIRALAMAZDIM BANA GÖNDERDİĞİ HEDİYELERİ ÖZENSİZ VE YETERSİZ-BAŞTAN SAVMA BULMASAYDIM.

BEN HEDİYELERİ KIRILMASIN,DÖKÜLMESİN DİYE TEK TEK SARDIM VE ÖZENLE KUTUYA YERLEŞTİRDİM.HER BİRİNE ÖZENLE NOT YAZDIM.KUTUYU DÖKÜLÜR DİYE BANDA BULADIM RESMEN VE ŞİRKETE DE UYARIDA BULUNDUM.

ŞİMDİ GELELİM BANA GELEN HEDİYELERE TEKRAR SÖYLEMELİYİM Kİ BENİM HEDİYELERİM KENDİNE ULAŞTIKTAN SONRA GÖNDERDİ.YANİ BENİM ÖZENİMİ VE HEDİYELERİMİ GÖRMÜŞTÜ.

HEDİYELERİM BUNLAR.BANA NE GÖNDERMİŞ BAKALIM.

  1. BİR KİTAP
  2. EL İŞİ YAPAMADIĞI İÇİN BİR EŞARP/FULAR
  3. 3.KATEGORİ İÇİN;
  • BİR ADET MASKARA
BU MUDUR YANİ BENİM HEDİYELERİME ÖZENİME DENK GÖNDERDİKLERİN.BEN MAX FAKTÖR SITANDINDA BU MASKARAYI GÖRMEDİM ADET /PARA EŞİTLİĞİNİ KULLANDINSA.HEDİYELER EŞİT OLMALIYDI.ARKADAŞ ÖZELLİKLE ETKİNLİĞİN ALTINDA BELİRTİLMİŞTİ DENK HEDİYELER OLSU KİMSE ÜZÜLMESİM DİYE.MAKARANIN SAHTE OLMASI SIKINTI DEĞİL.ÜRÜNLERİ DİREK KARGO POŞETİYLE GÖNDERMİŞ BEN O KADAR ÖZENLE SARMIŞTIM.BİR KUTUYA KOYMAK BU KADAR MI ZORDU.BİZ FARKLI İLLERDE YAŞIYORUZ İNSAN BİR BUZDOLABI SÜSÜ BİR ÇİKOLATA VB MADDİ DEĞERİ DÜŞÜK AMA ÖZEN GÖSTERİLDİĞİNİ İFADE EDEN BİR ŞEY KOYAR.DİREK ALMIŞ HEDİYE PAKETİ YAPMIŞ YOLLAMIŞ.ÇOK ZAHMET ETMİŞ YANİ.3 KATAGORİ VE BİRAR ADET HEDİYE ÇOK DÜŞÜNCELİYMİŞ SEVGİLİ EŞİM.

BENİM HEDİYELERİMİN YAZISINI DA YAZMAMIŞ BIRAKIN YAZIYI YAZMAYI HEDİYE ETKİNLİĞİNİN TANITIMINI BİLE KALDIRMIŞ.ESKİ YAZILARININ ÇOĞU ÇEKİLİŞ DUYURUSU OLAN BİR BLOG ANLAYACAĞINIZ.TÜM İYİ NİYETİM SUİSTİMAL EDİLDİĞİ İÇİN SÖYLEMEKTEN  ÇEKİNMİYORUM BLOGU SIRF KAR GETİRSİN DİYE ÇEKİLİŞ DUYURAYIM DİYE AÇMIŞ.BAŞTA ÇOCUKTAN FALAN VAKİT BULAMIYORDUR DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM AMA O BENİM SAFLIĞIMDANMIŞ İYİ NİYETLE DÜŞÜNMEM.AMAN DİKKAT BU ARKADAŞ ŞU ANDA BİR ÇEKİLİŞ DÜZENLİYOR VE AYNI ZAMANDA HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ BAŞLATMIŞ.ACABA BENİM HEDİYELERİ Mİ YOLLAYACAK PARÇA PARÇA BİLEMEM BEN UYARAYIM.

BU TARZ BİR YAZI YAZMAZDIM AMA İÇİMİ DÖKMEM  LAZIMDI.ETKİNLİĞİ DÜZENLEYEN YADA KATILAN DİĞER ARKADAŞLARA BİR LAFIM YOK.HER YERDE KÖTÜ İNSANLAR VAR.BU DEFA BANA DENK GELDİ O KADAR.SİZLERLE SONRAKİ YAZIMDA GÖRÜŞÜNCEYE KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN VE HOŞÇAKALIN.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun tatlım, ben sırf bu yüzden katılmıyorum, böyle etkinliklere

lokalipta dedi ki...

Canım benim baştan sona okudum. Gerçekten çok Üzücü bir durum olmuş. Umarım diğer etkinliklerde buna benzer bir durumla karşılaşmazsın..
Öpüyorum,sevgiler.

Beauty beybi dedi ki...

çok üzücü bir durum ne olur <affet ilk olduğu için hiç dikkat etmedim ve katılmak isteyen herkesi dahil ettim ama bundan sonra böyle bir etkinlik yaparsam kesinlikle çok dikkat edeceğim:)