30 Mart 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 82:RİVAL DE LOOP YOUNG FACE POWDER(PUDRA)( 01 PORSELAİN)

Merhaba kızlar
Buğün size severek kullandığım bir makyaj malzememden bahsedeceğim.Bildiğiniz gibi ben pek cilt makyajı yapmam. Miyon görünümüm ve cildim sağ olsun kapatıcı yeterli geliyor küçük kusurları düzeltmekte. Ama makyaj yapmam gereken zamanlarda da karma bir cildim olduğu için pudra kullanmadan olmuyor.Bu ürünü de Rossmann'dan bir indirim sırasında almıştım ve iyi ki almışım.


Ürünü transparan olanı yoktu bende 01 porselein olanını aldım.Bence bu da transparan renk vermiyor.Rival De Loop Young serisine ait.O da Rossmann da satılan bir marka.Adı üzerinde gençere hitap eden bir seri.Ürünleri bence çok hafif yapılı ve ben bu hafif yapılı olmalarını seviyorum.Sıklıkla da indirime giriyor.
RİVAL DE LOOP YOUNG FACE POWDER(PUDRA)( 01 PORSELAİN)
Ürünün ambalajı da yanında taşımaya çok uygun.Şeffaf ambalajdan dolayı ne kadar ürün kaldığını görebiliyorsun.
RİVAL DE LOOP YOUNG FACE POWDER(PUDRA)( 01 PORSELAİN)

RİVAL DE LOOP YOUNG FACE POWDER(PUDRA)( 01 PORSELAİN)
Ürün gerçekten de hafif yapılı.Gözeneklere dolmuyor ama sabitlemesi de çok başarılı.Uçup gitmiyor ama cilde de yapışmıyor.Benim cildimde tahrişe yada sivilceye de neden olmadı.
Benim hem fiyatıyla hem de yapısıyla gönlümü kazandı.
Sizde hafif yapılı bir ürün arasanız bu ürüne göz atın derim.
Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: