2 Nisan 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 83:WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ

Merhaba herkese
Ruj seven biri olarak yeni bir ruj yazısıyla sizlerleyim. Bildiğiniz gibi WET N WİLD markası Gratis'ler de satılan bir marka.Oldukça uygun fiyatlı olan bu marka başta rujları ve farlarıyla oldukça ünlü.Çok sık indirime  girmese de ürünlerinin ödediğimiz parayı hak ettiklerini düşünüyorum.
Daha önce de aynı seriden COPPER DUST adlı ojeyi yorumlamıştım.Şimdi de elimdeki diğer ruju yorumlayacağım.Umarım faydalı ve güzel bir yazı olur.

WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ
WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ




 WET N WİLD markasının iki farklı ruj serisi var.Bendekiler gri ambalajlı anları hafif sedefli parlak bitişli olan seriden.Bir de siyah ambalajlı serisi var.Oradaki renkler ve rujlar mat yapıda.O seriden de almak istediğim rujlar var ancak indirimi bekliyorum.
WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ
Tüm WET N WİLD ürünlerin de olduğu gibi bu rujun da ambalajı kötü.İçinde ki ürünü kötü gösteriyor ve taşımayı sıkıntılı bir hale sokuyor.
WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ
Buna ragmen ruj bir harika.İnanılmaz güzel renk veriyor ve inanılmaz kolay sürülüyor.İnce bir yapısı var ve dudakta ağırlık yapmıyor.İnce dudak çizgilerini belli edebilir yapısından dolayı ama peeling yaptıktan sonra harika olur.
WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ
WET N WİLD SUNSET PEACH(E516C) RUJ

Ürünün rengi de bu şekilde.Günlük kullanıma uygun olan bu ruju şeftalı tonlarında ruj sevmeyen ben bile sevdim.Umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur.Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

2 yorum:

MAKYAJ FORMULLERİ dedi ki...

mat rujları tercih ettigim icin bu serıye daha once bakmamıstım ama cok guzel bır rengı varmıs mutlaka bu rujada bakacagım :)

resim defterimm dedi ki...

şeftali tonlarını bende sevmeye başladım :)) instagramdan da ekledim bende beklerim :) @ahsapzamani_resimdefterimm