11 Nisan 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 85 :HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ

Merhaba herkese
Buğün sizlerle bir saç köpüğünü yorumlayacağım.Genel de bu tarz saç köpüğü tarzı  ürünleri kullanmam ama bu ürünü denemek için aldım ve şimdi de yorumunu yapıyorum.
HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ 
Ben saçlarımı genel de örüyorum yada topuz tarzı bir toplama yapıyorum.Bunu saçımı at kuyruğu yaptığım da ve açacağım zaman kullanıyorum.
Bu ürünü almamım tek nedeni maksimum hacim demesi.Benim ince telli ve seyrek bir saçım var yani beni saçına  hacim verecek diyerek kandırmanız çok kolay.
HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ 
Bu saç köpüğü ekstra hacimin yanında ekstra parlaklık ve güçlü tutuş vaat ediyor.Bu ürünü hiç ama hiç sevmedim.Ne parlaklık ne hacim ne de tutuş hiç ama hiç bir işe yaramıyor.
HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ 
Ürün 150 ml kullan kullan bitmiyor bir işe de yaramadığı için kendimi kandırmak için ve ürün de bitsin diye kullanıyorum ama bitmiyor yazın bitirir ve atarım ama tekrar almam.

Bu ürün benden 5 üzerinden 1 puan aldı.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı..Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: