29 Nisan 2015 Çarşamba

NİSAN AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM

Merhaba herkese
Nisan ayının sonuna geldik ama havalar bir ısındı bir sogudu baharı pek göremesek de umarım kısa sürede yaz gelir.Bu yazım da ben  bu ay boyunca severek kullandığım kozmetik ve bakım ürünlerimi size göstermek istedim;bakalım hangi ürünler bu ay favoriymiş.
NİSAN AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
Bu resimde favorilerimi toplu olarak görüyorsunuz.Görüldüğü gibi küçük ama çok ürünüm var.
Şimdi önce bakım en sonda kozmetik ürünlerimi ayrı ayrı sizlerle paylaşacağım.

NİSAN AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
  1. KİPA ISLAK HAVLU:Tek sorunu kapaksız olması olan bu ıslak havluları çok severek kullanıyorum.
  2. CAPİTAL DEODORANT:Bu ürünün pudralı ve çiçeksi kokusunu sevdiğim için genelde kıyafetlerimin üstüne parfüm gibi sıkarak kullanıyorum.
  3. AGONİST SAÇ ARINDIRICI VE DETOX ETKİLİ ŞAMPUAN:Firma tarafından gönderilen bu ürünü inanılmaz çok sevdim.Saçımdaki yagı çok iyi arındırıyor.Haftada 1 gün düzenli olarak kullanacağım.
  4. PANTENE BUKLE BELİRGİNLEŞTİRİCİ DURULANMAYAN SAÇ KREMİ:Artık bu ürünü normal saç kremi olarak kullanıyorum ve bence bu şekilde daha başarılı.Yazısı yakında blog da.
  5. WATSONS ERKEKLER İÇİN DUŞ JELİ:Bu havalara güzel giden fresh bir duş jeli.Yazın tekrar alabilirim.Çok sevdim.Yazısı blog da kısa süre sonra
  6. ALEİN GODLE VÜCUT LOSYONU:Severek kullanıyorum.Bu mevsim için yeterli, nem veriyor.Bu ürünün yenisi alındı ve çileklisi de stoklandı.
  7. NİVEA Q10 MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ:Severek kullanıyorum ve makyajı inanılmaz başarılı bir şekilde çıkarıyor.Yazısı yakında ve kısa süre sonra makyaj temizleme rutinim de blog da.
  8. ROSENSE GÜL VE KAYISI ÖZLÜ PEELİNG:Bu ürünün yazısını yeni yazmıştım.Ne kadar sevdigimi söylemekten yoruldum.İnanılmaz başarılı.Duşta peeling yapmayı sevenlerdenseniz deneyin derim.
  9. ROSENSE NEM MASKESİ:Peelingle bu ikisini takım yaptım ve bu ürünü duştan sonra kullanıyorum.Kısa sürede nemi cildime hapsediyor ve yok oluyor resmen agırlık hissi,durulama hissi vermiyor.Yazısı yakında.
  10. COLGATE SIVI JEL  DİŞ MACUNU:Bu ürünü çok sevdim.Çok beyazlatma sa da kullanımı ve temizliği çok başarılı.
  11. BENRİ DİŞ İPİ:Küçük kullanımı kolay ,tadı güzel ucuz ve 50 M boyu olan bir diş ipi.Sadece akşamları kullanıyorum ve sevdim.
  12. ROSENSE GÜL ÖZLÜ YÜZ YIKAMA JELİ:Bu ürünle aşk yaşıyorum.Yazısını yazmıştım.Bu güne kadar kullandığım en başarılı yüz yıkama jeli.Elimdekiler bitince almayı planlıyorum.yer bile buldum alacak.
  13. GARNİER 3'Ü 1 ARADA MASKE:Bu ürüne bayılıyorum ve elimde 2 tüp yedeğim var.2 aydır başka maskeler kullandığım için bu ürünü kenara kaldırmıştım.Bu ay geri getirdim.Mentollü olmasına, verdiği hisse bayılıyorum.Her yerde 10 tl fiyata bulacağınız çok ekonomik(boyutuna oranla) bir maske.Deneyin derim.
NİSAN AYI KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
  1. AFRODİT MARKA ASANSÖRLÜ SİYAH GÖZ KALEMİ:Kırılmaması ve kullanımı kolay olduğu için bu ay neredeyse sürekli bu kalemi kullandım.
  2. RAPSODİ 111 NUMARA İKİLİ PEMBE FAR:Özellikle açık kısmı çok sık kullandım.Kozmetik sepetimdeydi.Güzel bir far.
  3. FLORMAR SUPERMATTE M12 NUMARALI OJE:Bu ay elimden düşmesi.Resimlerini çektim.Yazısını yazacağım.Videomda göreceksiniz ürünün 5'de 1'i bitti bile.Mat dese de sadece sim yok yoksa inanılmaz parlak bir oje.Koyu bir patlıcan moru.
  4. ESSENCE GEL TİNT 01 HOT RED:Severek kullandığım elimden düşmeyen lip glossum.(bence)yapış yapış değil,simsiz dogal bir ürün.Severek kulanıyorum.Yazısı yakında.
  5. RİVAL DE LOOP YOUNG 02 FAR PALETİ 9'LÜ:En alttaki orta sıradaki renge aşık oldum.Far bazıyla ve süngerle uygulandığında tüm gün kalan güzel bir paket.Yazısını yazacağım.
  6. ESSENCE FAR BAZI:Yazısını yazacağım ama yenisini almak üzereyim onu söylemeliyim şimdiden.
Benim bu ay boyunca kullandığım ve favorim dediğim ürünler bu şekildeydi.Umarı hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize iyi bakın.
Devam eden blog keşif etkinliğime katılmayı unutmayın buradan katılabilirsiniz




2 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

merhaabaaaa :) harika bunlar bize de güzel fikir oldu..

LerzanKaradan.com dedi ki...

160. izleyicin oldum
NİVEA Q10 MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ benim cildime iyi gelmedi