17 Nisan 2015 Cuma

AGONİST ŞAMPUAN'DAN KÜÇÜK BİR HEDİYE PAKETİ (TEŞEKKÜRLER AGONİST)

Herkese merhaba

AGONİST ŞAMPUAN'DAN KÜÇÜK BİR HEDİYE PAKETİ  (TEŞEKKÜRLER AGONİST)
Buğün sizlere yazacağım bu teşekkür yazısı biraz geç yazılmış bir yazı olacak.Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce AGONİST ŞAMPUAN denemem için bana bir şampuan göndermişti.Ailemin adresine ulaşan ürünü sevgili arkadaşım bana getirmek için almıştı ama ürünü bana ulaştıramadan şehir dışına çıkmak zorunda kaldı.Nitekim ürünü dün yaptığım Çanakkale gezim sırasında kendisinden aldım ve eve gelince de resimleyip bir teşekkür yazısı yazmaya çalıştım.Ürünü ilk kez bu akşam deneyeceğim.Denedikten sonra da bir ürün yorumlama yazısı yazacağım.Gelelim tüm bu ulaşım sıkıntılarına rağmen vaatleri ile benim dikkati çeken şampuanımız;



Ürün;saçı arındırıcı nitelikteki bir saç şampuanı.Ayrıca dogal moleküller içerdiğini söylüyor ki son zamanlarda aldığımız,tükettiğimiz dogal olmayan maddeler yüzünden yavaş yavaş temiz içerikli ürün kullanmayı düşünmeye başladım.Bu ürün de fikrimi destekler nitelikte olur inşallah.




 Saç arındırıcı  bir şampuan daha önce kullanmamıştım.Genelde saçımı son durulama suyuna limon sıkarak arındırıyordum.Saçımı da ki günde bir yıkamak kafi geliyordu.Bu üründe en çok merak ettiğim şeyse bu arındırma işindeki başarı durumu.Ürünün diğer vaadi de saçı kurutmaması ve saç kremine gerek görmemesi.Bu özellikleri umarım işe yarar ve bu şampuanla devam ederim hayatıma.



Ürünün kapak kısmını  çok sevdim  ve bu tarz kapaklı şampuanları daha pratik buluyorum.Genel de bu tarz arındırıcı şampuanları saçı çok kuruttuğunu biliyoruz ama bu kurutmamayı vaat ediyor.

Ürünü denemek ve bir müddet kullandıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Bu gibi detox ürünlerinin etkisi bir süre kullanım gerektiriyor.Ürünle ilğili şimdilik söyleyecekleri bu kadardı.Bana denemem için bu güzel ürünü gönderen AGONİST FİRMASINA çok teşekkür ederim.
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

 İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: