21 Nisan 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 89:ELİDOR SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN

Merhaba herkese
Buğün size severek kullandığım ve son zamanlarda saç bakım rutinimin bir parçası olan bir şampuandan bahsedeceğim.Umarım faydalı ve eğlenceli bir yazı olur.
ELİDOR SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN
Bu ürünü bir yerel market indiriminden almıştım ve aldığım günden beri de severek kullanıyorum.Bir ara kepek sorunum ortya çıkınca BLENDAX kullandım ama o bitince bu ürüne geri döndüm.Bu ürün gerçekten çok başarılı.Dökülmeyi azalttı.(Mevsimsel)Ve saçımı yumuşacık yaptı.

Elidor şampuanlarını severek kullanıyorum ve belirli aralıklarla da alıyorum.Benim bu marka ile ilğili tek sorunum saçımın bu ürünlerin yapısına kısa sürede alışması.Yani peş peşe iki tane ELİDOR bitiremiyorum.
DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ ŞAMPUANI
Ben bu ürünü tek başına da kullandım ama sonra gittim ve saç kremini de aldım.Serinin saç maskesini yada balsamını hiç görmedim.Maskeyi almam ama balsamı denemek isterim.Görürseniz nerede gördüğünüzü yorum bırakın belki ben de bulutum.Onun yazısını daha sonra yazacağım hala deniyorum ama bu ürünü çok sevdim.Tek başına bile bende etkili oldu.Sçımı da normal şampuanlardan daha yumuşak bıraktı.Yemizlemesi de güzel..Yagı arındırması da güzel.2 günde bir saçımı yıkıyorum.2 gün akşam saçım normalden 1-2 tık daha yaglı oluyor.Dermokil kadr olasa da bu da yag konusunda idare eder benim için.
ELİDOR SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN
Ürün 600 ml ve 12 ay kullanım ömrü var.Bitince tekrar başka serisini alabilirim ama bu ürünü sevdim.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: