27 Nisan 2015 Pazartesi

KARIŞIK ALIŞVERİŞ(WATSONS,REAL,MARKET)

Herkese merhaba
 Bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım.Bu alışverişi yapalı baya bir oldu ama yazısını yazmak nasip olmadı bir türlü, bende lafı fazla uzatmadan marketten,Real,Watsons'dan yaptığım bu karışık alışverişi sizlerle paylaşayım dedim.
Hadi başlayalım,önce kozmetik dışı ürünleri göstereyim;
KARIŞIK ALIŞVERİŞ(WATSONS,REAL,MARKET)
  1. DOVE BESLEYİCİ BAKIM ŞAMPUAN:Bu ürünü ilk çıktığı zaman almak istemiştim ama stoklarım nedeniyle şimdiye nasıl oldu yanında çok da güzel bir tarak hediyesi vardı.2'li paket olarak 10 TL ödedim.
  2. HOBBY BÖĞÜRTLENLİ VÜCUT ŞAMPUANI:Bu ürünü ne kadar aradım anlatamam.Yerel bir markette bulunca alım.Yanında duş lifi de hediye geldi.İkisine 3,5 TL ödedim.Bu resmi çektikten sonra bir tane de yedek aldım.Belki o size gider :)
  3. NEUTROGENA EL KREMİ+LİP BALM:WATSONS'dan aldım.Kuponumu verince 5 TL fiyatı kaldı.Bu ay ikisi 10 TL katalogda bakın derim.
  4. ÇOCUK DİŞ FIRÇASI:Dişimi çektirdiğim vakitte arka dişlerime ulaşmak için kullanıyordum .Ağzı küçük diye aldım. 1 TL fiyatı olması lazım.
  5. TANTUM VERDE GARGARA:Bunu doktor tavsiyesiyle aldım ve 6 tane falan kullandım.Enfeksiyonu önlüyor ve yara iyileşmesini hızlandırıyor.
Şimdi de kozmetiğe gelelim;
KARIŞIK ALIŞVERİŞ(WATSONS,REAL,MARKET)
  1. ESSENCE KAN KIRMIZISI OJE:Numarasını hatırlamıyorum ama harika bir rengi var.Kahveye dönük bir kırmızı renk bayıldım.
  2. ESSENCE ORMAN YEŞİLİ OJE:Bunun da numarasını hatırlamıyorum.Ama koyu bir yeşil renk.
  3. ESSENCE GEL TİNT 02 DARK RED:Lip gloss gibi ma daha kalıcı ve simli yada yapış yapış değil.
  4. ESSENCE GEL TİNT 01 HOT RED:Yukarıdakiyle aynı özellikte ama daha açık renk.
Tüm bu ESSENCE ürünlerini REAL marketten aldım.Eger çevrenizde REAL varsa göz atın derim.Eski seri ürünleri çok daha ucuza satıyor.

benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: