15 Nisan 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 87: ROSENSE GÜL ÖZLÜ YÜZ YIKAMA JELİ

Merhaba herkese
Buğün  size son zamanlarda seçerek kullandığım ve hem verdiği hissi,hem temizlemesini çok sevdiğim bir yüz  yıkma jelinden bahsedeceğim.Bu jeli denemem için ROSENSE markası tarafımdan gönderildi ve ben de kendilerine tekrar teşekkür ederim bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için.
Gelelim şimdi bu ğüzel ürünümüze;
ROSENSE GÜL ÖZLÜ YÜZ YIKAMA JELİ 
Ürünü alır almaz denedim ve 1/3 de kullandım.Artık yorumlayabilirim diye düşünüyorum.Ürüne bayıldım.Sanırım ben ROSENSE ürünlerinin fanı oldum.Gül kokusunu sevmezdim ta ki bu ürünü deneyene kadar.İnanılmaz dogal ve hafif bir gül kokusu.Ne muhteşem koku o.

Ürünün içinde gül özleri var ama parça parça değil.Yani jel yapıda.Partiküller bekliyordum üzerini ilk okuduğum d ama öyle bir şey tabi ki yok.Normal ve karma ciltler için bende ki.Yaglı ciltler de rahatlıkla kullanabilir kesinlikle yagı çok güzel temizliyor ve en önemli özelliği de cildimin aşırı kuru olduğu o dönemde cildimi nemlendirdi ama bunu yaglandırarak yapmadı.Bunu nasıl yaptı hala bilmiyorum ama etkisi o şekilde işliyor.
Yüzümüzü ıslatıp uyguluyoruz(standart),çok köpürmüyor ama köpürmemezlik de yapmıyor.İçinde zararlı birçok madde yok o nedenle köpürmesi normal.(çok köpük=çok kimyasal ne yazık ki)Arındırırken kısa sürede arınıyor ve yüzümüzde o an gıcır gıcır hissi oluyor.Güzel temizliyor yani.İlk kullandığımda kesin kurutur demiştim gıcır gıcır yaptığı için.Yüzümüzü kuruladıktan sonra pamuk gibi oluyor ve bu nasıl oluyor anlamadım hala .Sanki nemlendirici sürmüş gibi pamuk pamuk oluyor yüzümüz.Ben o hissi çok sevdim.Resmen bebek poposu gibi oluyor. Peeling sonrası cildimin aldığı yumuşaklıgı bana verdiği için bittiğinde elimdeki stoklar azalınca ilk bunu alıcağım.Kafaya koydum.Şu ana kadar kullandığım en güzel temizleme jeli.


 Ürün tüpte ve 150 ml 12 ay kullanım ömrü var ve Türk malı olması da çok güze.Ambalajda son kullanma tarihinin de olması benim gibi stoklamayı sevenler için çok iyi böylece ne zaman atmamız gerektiğini anlıyoruz.Tüpte ki ürünlerin bir kısmındaki sorun;kapağının hemen çıkması.Bu ürünün kapağı sert ve çok dayanıklı ben kırılacağını düşünmüyorum bana baya bir dayanıklı geldi.
ROSENSE GÜL ÖZLÜ YÜZ YIKAMA JELİ 
Ürünün kıvamı ve rengi de bu şekilde.Gül reçeli gibi kokuyor ve görünüyor.Ben genelde elime yada yüz yıkama silikon fırçayla uyguluyorum(loreal ürünlerinden çıkan silikon).Ürüne bayıldım tekrar alırım kesinlikle.
Bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.Benim denememi sagladığı içinde ;ROSENSE'e çok teşekkür
ederim.Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

Merhaba kozmetik ürünlerini takip etmek çok zor yorum yapmakta zor.Kullanmadığım bilmediğim bir ürün hk.yorumda yapamıyorum.Paylaşımınız için sadece tşk ediyorum.Sevgiler.