27 Nisan 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 91:DERMOKİL SHEA YAGLI NEMLENDİRİCİ

Merhaba herkese
Yağmurlu ve kısmen de soğuk bir günde sizlerle yeni bir ürün yorumlama yazısıyla karşınızdayım.Bu ürünü üzün bir süre önce DERMOKİL firması denemem için göndermişti.(kendilerine teşekkür ederim)Ben de bu ürünü o günden beri (yaklaşık 1,5 ay)de düzenli  kullandım ve artık yorumlayabileceğim bir seviyeye ulaştım.
DERMOKİL SHEA  YAGLI NEMLENDİRİCİ
Ürün yorumlamak için o ürünü en azından 1 ay kullanmak gerektiğine inanıyorum.Çünkü cildimiz kendini 21 günde yeniliyormuş.Ancak biz de bu süre kullanırsak içe yarayıp yaramadığını anlarız yoksa diğeri anlık izlenim olur ki ben anlık izlenimi uzun bir yazı yazarak yapmanın taraftarı değilim.İnsanları yanıltmanın da anlamı yok.Bu ürünü de uzun uzadıya inceledim ve kullandım.Şimdi gelelim görüşlerime;
DERMOKİL SHEA  YAGLI NEMLENDİRİCİ
Vaatleri bu şekilde olan bir nemlendirici.Nem vermesi dışındaki diger vaatleri hakkında yorum yapamam ama nemi güzel veriyordu.

Bu ürünü kullandığım dönemde cildim,saçım,tenim,ellerim her yerim de aşırı bir kuruma söz konusuydu.Nem maskeleri,kremler vb çok kullandım.Bu ürünü de makyaj altına özellikle pullanma problemi yaşadığım yanaklarıma uyguladım ve pullanma azaldı  ve şu anda hiç kalmadı.
İçinde bulunan shea yagı da yanlış hatırlamıyorsam kıl köklerini beslemeden nem veren tek yagdı. Bunun içinde de shea yagı var ve çok güzel kokuyor.
DERMOKİL SHEA  YAGLI NEMLENDİRİCİ
Tüm de olan nemlendiricileri çok daha hijyenik buluyorum.Bu ürün de hem hijyenik hem de taşıması daha kolay.Ürün aynı zamanda  orta koyu kıvamda.Bu aralar kil maskesi yaptığım zaman yüzüme sürüp yatıyorum ve cildim pamuk gibi oluyor.
DERMOKİL SHEA  YAGLI NEMLENDİRİCİ
Dermokil markasının en sevdiğim özelliği ise bir Türk markası olması.Yerli malı yurdum malı herkes onu kullanmalı sloganına sahip çıkmalıyız.Ayrıca ürün 12 ay kullanım ömrüne sahip ve 50 gr .

Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Sonra  alırsam kendi cildime uygun olanını alırım ama bu da çok kötü olamalı.Hediye için Dermokil'e tekrar teşekkür ederim.
Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: