13 Nisan 2015 Pazartesi

NİSAN (2015) AYI KOZMETİK SEPETİ

Merhaba herkese
Biraz geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım biliyorum.İnanın internete ulaşmada sıkıntı yaşadığım için böyle oldu.Kısa sürede bu sorunu çözerim diye umuyorum.
Bu yazımın amacı makyaj malzemelerimi düzenli kullanmak ve hep aynı makyaj malzemelerine takılıp kalmamak.Ürünleri kullanmaya kendimi zorlama diyebiliriz.Türkiye de pek görmedim ama yabancı youtuber ve bloggerlar da çok sık yapılan bir post bu yazılar.Ben ilkini geçen ay yapmıştım ve çok da memnun kaldım.Bu ay da ikincisiyle karşınızdayım.
Bakalım be NİSAN 2015 de hangi makyaj malzemelerini kullanmaya karar vermişim.
NİSAN (2015) AYI KOZMETİK SEPETİ
Ürünlerimin toplu hali   bu şekilde.Çok görünmesine bakmayın.Kullanmayacağım ürünleri alıp da kendimi üzmüyorum.Şimdi ayrı ayrı bakalım;
NİSAN (2015) AYI KOZMETİK SEPETİ
  1. RİVAL DE  LOOP YOUNG FRESH KİCK MAKE UP FONDOTEN: Hafif yapılı ve dogal duruşlu bir ürün. Ğeçen ayda bunu kullandım bu ay da bunu kullanacağım.
  2. ESSENCE FAR BAZI:Çok güzel bir ürün bu ay hem far bazı hem de kapatıcı olarak kullanmayı düşünüyorum.
  3. ESSENCE GET BİĞ LASHES WATERPROFF MASKARA:Bu ayda kullanıp yeni bir maskara açmayı planlıyorum.Çok güzel hacim veriyor.Çok sevdim.
  4. WET N WİLD SUNSET BEACH RUJ:Şeftali tonlarında simli bir ruj.İlk sürdüğümde mentol tadı alıyorum nedendir bilinmez.Bahara yakışır ,günlük bir ürün.
  5. FLORAR FAR PALETİ:Bu palet çok eski oduğu için içindeki açık kemik-pembe arası rengi sürüp çıkarım diye düşünüyorum.Bu paleti bitirmeyi düşünüyorum.
  6. RİVAL DE LOOP YPUNG PUDRA:Tek pudram.Kapatıcımı sabitlemek için kullanacağım.
  7. AVON RUJ TESTERLARI: Elimde 3-4 tane var.Bitsin bitenlerde yorum yaparım.Şimdi adlarını hatırlamıyorum.
  8. RAPSODİ 2'Lİ PEMBE FAR:Özellikle açık kısmını çok seviyorum.
  9. SİYAH EYELİNER: Ebay alışverişi sonucu elime ulaştı.Güzel bir ürün.Elim alışana kadar bunu kullanırım.
  10. MAVİ GÖZ KALEMİ
  11. FLORMAR SİYAH-BEYAZ GÖZ KALEMİ
  12. ESSENCE GEL TİNT 01 HOT RED RENGİ
Şimdi  de tırnak ürünlerine gelelim;
NİSAN (2015) AYI KOZMETİK SEPETİ
Hafta da 4 ğün oje sürüyorum.Pazartesi salı bir renk,çarşamba,perşembe bir renk.(okula öyle gidiyorum)Diğer günler  elim dinlenmede eğer resimlerde,videolarda oje yoksa dinlenme günümdür.Ben de nisan ayı boyunca kullanmak için bu ürünleri seçtim.Her zaman kullanmadığım ara ara kullandığım ürünler.Böylece hepsi kullanılmış oluyor:)
  1. FLORMAR QİCK DRY 01 SNOW WHİTE: Sahip olduğum en kötü flormar ojesi.Kapatıcılık,örtücülük yok.Belki durunca düzelmiştir diye umut ediyorum.
  2. ESSENCE 49 THE ONLY CHANCE: Eski ambalajlar daha tatlı.Çok güzel bir kahve rengi.Bir süre takıntılı bir şekilde sürekli bunu sürerken şimdi de kullanamıyorum.O nedenle bu ay kullanılacaklar sepetinde.
  3. İRİS SİMLİ MOR OJE:Bu ürünü ayakkabımı boyamak için almıştım.2 Katta bu rengi veriyor.İkinci tırnagı boyarken birincisi kurumuş,markanın başka rengini bulursam alırım.
  4. CECİLE 08:Bu ürüne bayılıyordum bir ara.Pastel nude serisine sahip olunca pabucu dama atıldı.Hafif ışıltılar içeren pembe alt tonlu bir nude.
  5. ESSENCE 113 DO YOU SPEAK LOVE:Adı bile yeter.
  6. KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİ:Baz olarak kullanıyorum.Çok da memnunum.
Benim NİSAN 2015 KOZMETİK SEPETİM bu şekilde umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: