16 Mart 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 78:LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG

Merhaba canlarım
Güzel bir yazıyla sizlerleyim . Buğün yazısını nyazacağım ürünü ne duymayan nede yazmayan kaldı mı bilmem.Ben daha yeni kullanmaya başladım.(yeni dersem 3 ay olmuştur)
Bu yazımda kullanılan tüm görselleri internetten buldum maalesef benim görsellerimle ilgili teknik bir sıkıntı yaşıyorum.Biraz kırmızı çıkmışlar. Sahibi varsa resimlerin şimdiden kendilerine teşekkür ederim.Gelelim şimdi ürünümüze;
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG
Bu ürün piyasaya çıkalı baya bir oldu.İlk çıktığı zaman tüm youtuber ve blogger aleminde :) genişçe yr aldı.İlk çıktığı zaman 20-25 TL arası fiyatı vardı ve indirimlerle 13-15 arası bir fiyata alınıyordu.Ben de ilk çıktığı zaman reklam koktuğu için ve bu tarz hızlı gündeme oturan çogu ürün gibi işe yaramaz olduğu için almadım.
Zamanla gerçek yorumlar da aynı şekilde gelince  ve ürünün çok güzel olduğunu ifade etmeleri artınca bende alıyım dedim.Watsons'ın  1+1 kampanyalarından birinde 2 tanesini 15 TL fiyata aldım.Birini size hediye etmiştim.İndirimde elimdeki yarıya gelince yenisini  almayı planlıyorum.
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG
Ürünün iki çeşiti var.Biri bu normal saçlar için olanı biri de boyalı saçlar için olanı.Benim saçım boyasız olduğu için bende normal saçlar için olanı mevcut.
Eskiden bu ürün cam şişedeydi ama şimdi plastik şişede.Bendeki de plastik şişede.Bu taşımasını kolaylaştırsa da keşke cam olarak kalsaydı diyorum.Daha kaliteli duruyor.Ama ikisi de 100 ML miktarında değişiklik yok.
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG
Ürün kuru,ıslak saça uygulandığı gibi işlemlerden önce de uygulanabiliyor.Ben sadece ıslak saçıma 2-3 pomba uyguluyorum.Benim için yeterli geliyor.Saçımı yaglandırmıyor ve ben kokusunu seviyorum.
Bu ürünle birlikte saç kremi olarak da Watsons'ın sütlü saç maskesini uyguluyorum yani saçımda ki nemin ve kırılmanın önlenmesinin nedeni bence ikisinin birlikte olması.Ama bu ürünü tek başına kullanan arkadaşlarımda çok güzel bir nem +parlaklık verdiğini ifade ediyorlar.

Ürünle ilgili tek sorun ben bu ürünü kullanmaya başladığımdan  beri saç rengimin koyulaştı.Bazı yagların saç rengini koyulaştırdığını duydum ve ben bu koyulaşmayı bu ürüne bağladım.Eğer siz yada çevrenizden b,irileri de bu tarz bir sorun yaşamışsa bana yorum olarak bırakın çok merak ediyorum acaba tek bende mi buna yol açtı.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

3 yorum:

Unknown dedi ki...

I know this product and it's really great : it smells so good and it's really perfect for dry hair ! ;) http://valeriesdays.blogspot.fr/

Unknown dedi ki...

Benim severek kullandığım saç bakım yağıdır kendisi, dediniz gibi keşke cam şişe olarak devam etseymişler.

M&M FASHION BITES dedi ki...

Looks nice :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr