24 Mart 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 80:ESSENCE LONG LASTING RUJ 14(ADORABLE MATT)

Merhaba herkese
Yeni bir ürün yorumlama yazısıyla sizlerleyim. Buğün sizlere severek kullandığım ve hem yapısıyla hem de kalıcılığıyla favori kırmızı rujum olan üründen bahsedeceğim.
Bildiğiniz gibi (her ruj yazısıyla söylüyorum) benim koyu pembe bir dudak rengim var belki bu sebepten dolayı açık renkleri kendime pek yakıştıramıyorum.(alakası bile olmaya bilir tabi ki benim göz açınalığımla alakalı sanki)Bu nedenle de genelde net kırmızı ve koyu bordo dışındaki çogu kırmızı tonlarını severek kullanıyorum ve tercih ediyorum. Bugünkü rujum da pembe alt tonlu bir kırmızı(bence renk tarifim çok kötü)
ESSENCE LONG LASTING RUJ 14(ADORABLE MATT)
Bu üründe bendeki diğer Essence rujları gibi long lasting serisinden.Ben bu seriyi çok seviyorum ve sıklıkla da (indirimlerde) sevdiğim renklerini toplamaya çalışıyorum.Bu seri daha uzun süre kalıcılık vaat ediyor ve bence de bu vaadını yerine getiriyor.(benim için öyle :))
Ambalajları da hem şık hem de dayanıklı.Orta kısmında rujun rengini görüyorsunuz.
ESSENCE LONG LASTING RUJ 14(ADORABLE MATT)
Essence çıkardığı bu long lasting serisinin mat rujlarına özel bir ad vermemiş.Benim ilk aldığım mat ruj buydu ve adı ADORABLE MATT idi ama 15 numaralı mat rujun adı da ADORABLE MATT aynı ad olmasını sevmedim ama bunun rujla ilgisi yok tabi.
ESSENCE LONG LASTING RUJ 14(ADORABLE MATT)
Rujun rengi bu şekilde.4 defa falan kullandım ve çok sevdim.İnanılmaz kalıcı ve mat.Benim dudaklarımı kurutmadı ama ben kışın mutlaka lip balm kullanırım.Kalın yapılı bir ürün.(ince yapılı değil yani )Sürümü çok kolay ve çizğilere dolmuyor.
ESSENCE LONG LASTING RUJ 14(ADORABLE MATT)
Dudaktaki duruşu da tıpkı burada ki gibi.Tek kat sürüyorum ben genel de.Renk canlı bir kırmızı sade makyaj ve sade bir kıyafet giydiğim de yada özel gün de kullanacağım bir renk.Ben şu ana kadar özel günler de kullandım.Yazın gündüz de kullanılabilecek bir renk benim için.Çok sevdiğim bir ürün oldu  hatta bayıldım.
Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: