12 Aralık 2015 Cumartesi

FLORMAR DELUXE POWDER 03 ROSE & BEİGE MULTİ COLOR

FLORMAR deluxe pudra

Bloguma   hoşgeldiniz kızlar 
Bugünkü toplanma amacımız daha öncelerde de  bahsettiğim flormar deluxe pudralardan FLORMAR DELUXE POWDER 03 ROSE & BEİGE MULTİ COLOR olanını değerlendirmek.Bu pudrayı da diğer pudra gibi indirimden  almıştım ve sonrasında iyi ki almışım dedim.
FLORMAR pudra

Bu pudra da serideki değer pudralar gibi kadife bir kesenin içinden çıkıyor ve bence bu ürünün kalitesin, kesinlikle arttırıyor.(en azından görsel olarak )Bu pudranın da üzerinde değişik renklerden oluşan bir çiçek deseni var. Çiçeğin  her kısmının başka renkte olması hem renklerin ayrı ayrı kullanılmasına hem de karıştırarak kullanılmasına olanak sağlıyor.

Pudra da ki renklerin ayrı ayrı pigmantasyonu bu şekilde.Oldukça pigmentli olan bu renkleri ister karıştırarak ;pudra, allık ister her rengi tek tek allık ,pudra,bronzer ve far olarak kullanın.Ben genelde en açık rengi aydınlatıcı gibi diğer üç rengi de karıştırıp allık gibi uyguluyorum.Göz makyajını abarttığım  vakit yanaklarıma hafif bir ışıktı ve renk katıyor.

FLORMAR pudra

Bu serinin genel olarak renk vermesi,kalıcılığını seviyorum.Yanaklarım da 3 -4 saate kadar kalıyor.7 gr olan pudranın kullanım süresi de 24 ay. Ambalajının  kalitesi de ortada zaten. Kabagında bulunan ayna bile 5 lira.Ben bu pudrayı indirimde 5 TL ye almıştım.Sizde almak istiyorsanız flormarın sitesine ve magazalarına bakabilirsiniz.İçinizde  FLORMAR DELUXE POWDER 03 ROSE & BEİGE MULTİ COLOR bu pudradan kullanan varsa yorumunu bekliyorum.Sonraki yazıma kadar hoşçakalın :)

Hiç yorum yok: