9 Aralık 2015 Çarşamba

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER (ROSSMANN,KİPA,GRATİS)

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Herkese merhaba
Bir kaç gündür bloğger da bir sorun vardı sanırım resim yükleyemiyordum sonunda düzeldi ve bende bu yazımı yazabiliyorum. Bu yazımda size pazar günü videosunu yayınladığım son zamanlarda yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim. Aldıklarımı aldığım sırayla göstermeye karar verdim .Bir kısmını kullanmaya başladım bile :)Bakalım neler almışım ;


SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
İlk aldıklarım bunlardı ;HC HAİR CARE SAÇ BAKIM COMPLEXİ :bundan bir tane bitirmiştim ikincisini aldım. Arkadaşlarımla toplu sipariş verdik 20-26 TL arası bir fiyata geldi. SLEPPY ISLAK MENDİL: kapaklı olduğu için yerle bir marketten almıştım. Daha önce 8-9 tane bitirdim severek kullanıyorum.1,25 TL fiyatı var ve içinde 70 tane ıslak mendil bulunuyor.

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Bunları da KİPA marketten aldım. Alışverişim tamamen ihtiyaç üzerine yapılmış bir alışverişti.MY BEAUTY PAMUK:1 TL ve içinde parçacıklar yok yani harika .Hidrofil pamuklarla ojelerimi çıkartıyorum. Daha önce aldığım bazı pamukların içinden sert parçalar çıkmıştı bunda öyle bir soruna rastlamadım. KİPA ISLAK HAVLU: Eskiden 70'li olan bu mendilleri şimdi 56'li yapmışlar 1 lirada olsa kapaklı olmadığı için mecbur kalmazsam almam. TRESAN ISIRGAN OTLU AÇ TONİĞİ :çok sevdiğim bir tonik şu anda kullanıyorum bile 2 şişemi indirim vardı  iye aldım yoksa kısa sürede biten bir ürün değil ,içeriği de oldukça temiz olan  bu toniği şiddetle öneririm. ÇEŞİTLİ TARAKLAR: Lazım olabilir diye aldım .ANY GÖZ KALEMİ: Hem göz hem de dudak için kullanılan bu kalemler oldukça yumuşak ve pigmentli. Görürseniz alın derim ben çok severek kullanıyorum. KOMİLİ BEBE PİŞİK KREMİ: pişik kremini kışları nem maskesi olarak kullanıyorum çok da memnunum. Zeytin yağı içeren bu kremi bir kez kullandım ve çok sevdim.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Büyük gratis indiriminden önce GRATİS 'den bunları almıştım. İPANA 3 BOYUTLU BEYAZLIK LUXE PARLATICI ETKİLİ: bunu 1 alana 1 bedava kampanyasıyla almıştım .1 paketim bitmek üzere ve çay ,kahve lekelerini  çıkardığını, ve dişlerimi parlattığını söyleyebilirim. Daha ayrıntılı yorumlarımı yazacağım. HOBBY ZEYTİN YAGLI EL KREMİ: yapısını, kokusunu, nemlendirmesini çok sevdim. Kışın yağlı yoğun yapılı el kremi kullanmayı çok seviyorum, b kremde ihtiyacım olan her şeyi veriyor. NK SARIMSAKLI TIRNAK GÜÇLENDİRİCİSİ: Kalyon tırnak güçlendiricim bittiği için almıştım. Denedim ve sevdim. Uzun vadede etkilerini göreceğiz ; genelde base olarak kullanıyorum ve çok da memnunum.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Bunları ROSSMANN 'dan aldım ve iyi ki almışım dedim. CATRİCE MASKARA: mor olanı ben aldım. İlk kez bir CATRİCE ürünü deneyeceğim umarım severim. Bu maskarayı aldığım zaman tanışma hediyesi olarak siyah olanı hediye verdiler ve ben 10,5 TL ye iki adet maskara almış oldum.
RİVAL DE LOOP YOUNG OJELER:3'ü de bi birinden güzel gri olanı HOLO NAİLS serisinden 01 numara, yeşil gibi olanı yanar dönerli bir renk 30 numara, pembe olanı kum efektli bir oje numarası 01 ve ben bu ojelerin tanesine 1 TL verdim :) Islak mendil ihtiyaç için alındı.

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

Bunlarda GRATİSİN 300,MAGAZA İNDİRİMİNDEN alındılar. Ayrıntılı yorumlarıma buradan  ulaşabilirsiniz.Benim 1,5 ay gibi bir sürede yaptığım alışverişler  bunlardı. Parça parça yapılmış kocaman bir alışveriş :) oldu. Umarım hoşunuza gitmiştir  ve umarım önümüzde ki indirimlerde kendimi tutabilirim.

Hiç yorum yok: