17 Aralık 2015 Perşembe

NK KALSIYUM JEL DENEYİMLERİM

NK  KALSIYUM JEL DENEYİMLERİM
Herkese merhaba
Ojelere olan merakımdan sıklıkla  bahsetmiştim.O kadar oje ve asetonla uğraşınca tırnaklarımızın güçsüzleşmesi ve kırılmaya başlaması kaçınılamaz oluyor maalesef .Benim de tırnaklarım  son zamanlarda  iyice güçsüzleşmeye ve kırılmaya başladı.Ben de yoğunluktan dolayı  ihmal ettiğim tırnaklarıma gerekli  bakımı vermeye başladım ve bu bakıma  ağırlık verdim.Bunun içinde çeşitli ürünler kullanmaya başladım. Buğün de sizlere bir süredir kullandığım ;Gratis'de satılan NK  KALSIYUM JEL ile iğili yorumlarımı paylaşacağım.

NK  KALSIYUM JEL DENEYİMLERİM
Daha önce kalsiyum jel olarak kalyon markasının ürünün kullanmıştım ve ondan çok memnundum.Bu ürünü bloglar da ve youtube da çok sık duyduğum için almak ve denemek istedim.Yaklaşık 1 aydır sarımsaklı tırnak güçlendiricisiyle dönüşümlü kullanıyorum ve sonuçtan çok memnunum.
NK  KALSIYUM JEL DENEYİMLERİM

Benim tırnaklarım ;geniş ve kısa.Ayrıca çok kuru tırnak etlerim var.Tırnaklarım kırılmaya ve yer yer soyulmaya elverişli.Uzun tırnak kullanamıyorum maalesef.Bu ürünü kullandığımdan beri tırnaklarım güçlendi ve soyulmaları azaldı.
NK  KALSIYUM JEL DENEYİMLERİM

Genelde tek başına da kullandığım bir ürün.Tek başına kullandığım zaman tırnağa renk vermiyor sadece parlatıyor.Bazen de ojelerimin altına base olarak uyguluyorum ve bu sayede tırnaklarımın boyanmasını önüyorum.O amaçla kullandığımda da oldukça başarılı bir ürün diyebilirim.
NK markası sadece GRATİS de satılan bir marka.Sıklıkla indirime girmiyor.Normal fiyatı 4 TL olan bir ürün olduğu için kimseyi zorlayacağını düşünmüyorum.İçinizde NK  KALSIYUM JELİ yada NK markasının başka ürününü kullananlarınız var mı yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok: