29 Mart 2016 Salı

BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA

Merhaba kızlar ; 
Daha önceki yazımlarımı okuyanlar ; beni sosyal medyadan takip  edenler bilir uzun bir süredir BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR platformunda cumartesi günleri yazı yazıyorum.Bir çok blogger arkadaşımın tarafsız bir şekilde yazılarını paylaştığı platform 26 MART 'da 1.doğum gününü kutladı ve bu bunu da BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA  etkinliği ile hep beraber kutladık.
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
Etkinliğimizi İstanbul Sultanahmet 'de bulunan ERESİN CROWN OTEL de kutladık.Otele ulaşım son derece kolaydı.Otel çalışanları son derece güler yüzlü ve yardıma açıktılar.
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA

Otele gittiğimde masalarımız hazırdı.Masalarımızın üstünde kişiye özel  ürünler vardı.Resmimin bulunduğu üzerinde ;blog adresim ,instagram adım yazılı lan magneti çok sevdim.Bu güzel magneti buzdolabımın üzerine yapıştırdım bile: ) Kalp şeklinde olan ve üzerinde adımın yazılı olduğu kurabiye de son derece şık ve lezzetliydi.
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR platformun adı ve logosu olan bu güzel kurabiye de bir süre arka plan objem gibi duracak söylemesi :)
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
Herkesin masasının üzerinde kişiye özel bu güzel sukulentler vardı.Normalde çiçekleri çok seven ama besleyemeyen biriyimdir.Bu çiçegin beslenmesi ve bakımının kolay olduğunu anlattılar bu güzel günün hatırına gözüm gibi bakacağım :)
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
Doğum günü pastasız olmaz değil mi ; üzerinde logumuzun adı ,sembolu olan bu pasta güzel göründüğü kadar lezzetliydi de.
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
Her masanın üzerinde bu güzel çiçeklerden vardı.Bu çiçekler diğer çiçeklerden farklı olarak son derece lezzetliydi.
Etkinlikte sunulan yiyeceklerde son derece lezzetliydi.Yeni başladığım diyetimi bozmama neden oldu .
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
Etkinlikte çok güzel sürprizler de vardı.Benim en çok sevdiğim sürprizlerden biri de BADEM grubunun solisti  BARIŞ BAHÇECİ bizlere çıkardığı solo albümden parçalar seslendirdi.Ve imzalı albümünü  hediye etti.
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA
Belki de etkinlikte beni en çok mutlu eden şey bu YAZAR ödülüydü.Hiç beklemiyordum ve beklemediğim içinde çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.
BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR BİR YAŞINDA

Etkinlikte bir çok firma bizlere sponsor olarak yanımızda oldu.Sponsorlarla ilğili ilerleyen güzlerde ayrıntılı bir yazı paylaşacağım.Benim çok eglendiğim ve iyi ki gitmişim iyi ki bu grubun içindeyim dediğim dediğim bir etkinlik oldu.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın :)

Hiç yorum yok: