15 Mart 2016 Salı

HEPSİVİLLE MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Herkese merhaba ;
Nasılsınız umarım iyisinizdir bugün size son zamanlarda  denediğim ve banyo rutinimim vazgeçilmezlerinden bahsedeceğim.Daha önce ki yazımda da bahsetmiştim aşırı kuru cildim var ve pul pul dökülüyor ne yazık ki buna rağmen suyu/banyo yapmayı çok sevdiğim içinde duş ürünlerinden vazgeçemiyorum ve çeşitli ürünleri sık sık kullanıyorum.Cildimden kaynaklı olarak da her ürünü aynı derece de sevemiyorum ve fayda sağlayamıyorum bakalım buğün bahsedeceğim ürünlerle ilğili de neler yaşamışım yorumlarım nasıl onlara bakalım :)

HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

İlk olarak VİLLEGRUP'dan  bahsedeceğim   ;Villegrup, günümüzde bünyesinde bulundurduğu 3 şirket, 14 bayi, 6 marka, 400 den fazla ürün çeşidi, ürünlerinin satıldığı 100 den fazla nokta ve 20 den fazla çalışanıyla perakende, kozmetik, sağlık, hijyen, e-ticaret ve hizmet sektörlerinde sağlıklı büyümesini devam ettiriyor. Markanin çeşitli ürünleri var ve içerik olarak da piyasadaki çogu markaya göre daha temiz içerikli.Benim elimde markanın 2 adet sabunu ve 2 adet banyo köpüğü var şimdi gelelim onlara ;
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Banyo rutinim de ve cilt bakım rutinim de sıklıkla olmasa da sabun kullanmayı seviyorum.Özellikle banyo rutinim de cildimi sabunla yıkamayı daha çok seviyorum.Elimde ki markaya ait iki sabun da gliserinli  yani nemlendirici özellikle.Bende ki yüz için olan sabun ; cilt için olanı ve aleo veralı cilt hastalıklarına ve egzamaya iyi geldiği vaat ediliyor.
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Sabunun açtığımızda buram buram temiz ve hoş bir koku yayıyor ; sabunun içinde rendelenmiş sabun parçaları var ve bu parçalar bana sabunun el yapımı olduğuna ikna etti.Bu parçalar kullanırken erimiyor merak etmenin sabun elinizde almıyor :)
Sabunu yaklaşık 2 haftadır gün aşırı kullandım ve her kullandığm da cildimin temizlendiğini o kaygan temiz ifadenin/dokunun oluştuğunu hissettim ama sonrasında cildim yumuşacık oldu .Nemlendirici sürmesem bile olabilirdi.
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Elimdeki diğer sabunda saç besleyici ve saç dökülmelerine karşı olan içinde gliserin içeren ve tropikal kokulu olan bir sabun.Ben saç bakım rutinim de sabun kullanmadığım için bu sabunu cilt bakımım da kullanıyorum.Diğer sabun kadar cildimi yumuşacık yapmadı ama güzel temizledi.Life sürüp vücuduma uyguladığımda da cildimi kurutmadı ama nemlendiremdi de normal bir duş ürünüydü ama güzel köpürüyordu.

HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Bu sabunun da içende rendelenmiş sabun paçaları var ve ben bundan çok memnunum el yapımı olduğunun bir kanıtı olarak görüyorum.

Elimde sabunlar haricin de markanın iki adet de duş köpüğü var şimdi onlardan bahsedelim biraz da ;
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

 İlki bu bahar kokulu aleo vera içeren banyo köpüğü,Banyo rutinim de dul jeli,duş kremi,banyo köpüğü kullanmıştım ama ilk kez banyo köpüğü kullandım.Ve çok memnun kaldım.
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Ucu tıraş köpüğünün ucu gibi ve kullanımı çok kolay kısa sürede yeterli ürün çıkıyor ;
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

Çok güzel yumuşacık bir dokusu var , cildime sürdüğümde yumuşacık bir his veriyor ve  , kendimi şımartmak için kullanıyorum açıkçası banyo sonrasın da dinlenmiş ve rahatlamış bir cildim oluyor.
HEPSİVİLLE  MARKASIYLA İLK İZLENİMİM

İkinci vücut köpüğü de egzotik kokulu olanı ;bahar kokulu olanı daha temizlik kokarken bu çiçeksi ve meyveli bir kokuya sahip.Bunun kokusunu daha çok sevdim diyebilirim.Bu küçük boyu 100 ml ve diğeri 200 ml .6 defa kullanmama rağmen küçük boyu bile henüz bitmedi :)

Gelelim genel yorumlarıma markanın sabunlarının el yapımı olamasını ve gliserin içermesini çok sevdim.Yüzümü ve  vucudumu kurutmadı.Güzel kokuyorlar ve uzun sürede gidiyorlar.Markanın vücüt köpüklerine ise bayıldım güzel temizliyorlar ,nemlendiriyor ve harika kokuyorlar.Köpük formunda olan diğer ürünler gibi uzun vadede bereketsizler yani günlük olarak değil de kendimi şımartmak istediğimde kullanıyorum ve aşırı memnunum.Kesinlikle tekrar kullanmak isterim.Genel olarak markayı ve ürüleri sevdim.Markanın başka ürünlerini de denemek istiyorum içinizde bu ürünleri veya başak ürünleri kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum

Hiç yorum yok: