1 Mart 2016 Salı

GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON

GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON
Merhaba herkese

Ojeler,  rengarenk bakımlı tırnaklar,güzelce yapılmış nail art çalışmaları hepimizin olduğu gibi benim de gönlümü çalıyor.Çok fazla nail art yapamasam da oje kullanmayı çok seviyorum.Ojeli ellerimi ne kadar çok sevse de aynı ojeyi 3 günden fazla kullanamıyorum maalesef hemen sıkılıyorum ve tazeleme ihtiyacı duyuyorum. Ojelerimi çeşitli asetonlara ve asetonsuz oje çıkarıcılarla  çıkardım ama asetonlu olanları  daha başarılı buldum. Buğün de sizlere son zamanlarda kullandığım GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON' u anlatacağım.

GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON
Asetonlu oje çıkarıcıları ojeleri  temizlemede daha başarılı bulduğumu söylemiştim.Bu kadar aseton kullanınca da asetonların ;tırnaklarımı kurutmaması,tırnaklarımı soymaması benim için oldukça önemli.Bu aseton e vitaminli ve tırnakları nemlendirici içeriklere sahip.Hassas tırnaklar için de olması benim için bir tık daha önde yer almasını sağlıyor.Ayrıca bu aseton bir ödül almış yani biraz daha iyi := )
GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON
Çıkarması da oldukça başarılı.Hem koyu renkli ojelerimi hem de simli ojelerimi rahatlıkla çıkardı.Çıkartırken beni zorlamadı , tek pamukla bir elimi rahatlıkla temizledim.
GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON
Kullanımın kolay olması ve kokusunun çok güzel olmasını çok sevdim.Kullandığım süre boyunca tırnaklarım da soyulma vb soruna yol açmadı.Güzelce temizledi. Tırnaklarım da sararmalara yol açmadı.Tırnak kenarlarımı  kurutmadı. Aseton olarak çok başarılı buldum.Çeşitli yerlerde satılan GÜLŞAH HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON' u ben A101 'den aldım ve 2 TL fiyatı vardı.Tekrar alacağım  bir aseton.İçinizde kullananlarınız  varsa yorumlarınız bekliyorum.

Hiç yorum yok: