30 Mart 2016 Çarşamba

DUVARLARIMIZIN YENİ SÜSLERİ KANVAS TABLOLAR

Herkese merhaba
Bir süredir odamı düzenlemeye çalışıyordum.Duvar rengimi seçtim eşyalarımı seçtim  yeni eşyaların siparişini bile verdim.Geriye  yeni odama yakışacak içimi ısıtacak son dokunuşlar kaldı ki bu konuda ne yapsam odama  nasıl yeni ruh , enerji katsam bilmiyordum.Derken bu sırada BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR 1 YAŞINDA etkinliğine davet edildim ve etkinlikte tam da ihtiyacım olan şeye odamın yeni ruhuna kavuştum.

 Oda ne kadar güzel döşenmiş,ne kadar ferah olursa olsun duvarların boş kaldığında bir şey eksikmiş hissine kapılanlardanım.Bu nedenle de eskiden de şimdi de odamda tabloları sıkça kullanırım.Bu tablo da bu aralar çok meşhur olan KANVAS tablolardan ve bizlere tabloda.com  tarafından hediye edildi.Önce kanvas tablo ne ondan bahsedelim sonrada tabloda.com sitesini birlikte inceleyelim.

Kanvas Tablolar; % 100 pamuklu 370 gr/m2 kanvas kumaş üzerine püskürtme sistemi ile basılan ve özel ahşap şase üzerine gerilerek tablo haline getirilen dekoratif ürünlerdir."
Siteye girdiğimizde ;
Bizleri 3 sekme karşılıyor ;Tablonu Tasarla (birazdan daha ayrıntılı bahsedeceğim) ,Tablo Galerisi,Sepetim.Sitede 5000 çeşit tablo var ki o kadar tablo arasından mutlaka hoşunuza gidecek bir tablo bulursunuz.
Gördüğünüz gibi çok fazla kategori ve çok fazla çeşit var.Seçtiğiniz  tabloyu ister tek parça ister 3 parça isterseniz de 5 parça halinde alabiliyordunuz.Tabloların fiyatı 27 tl den başlıyor ve 50 TL üzerine kargo ücreti ödemiyorsunuz.Kredi kartı ve taksit seçenekleriniz olması da kolaylık sağlıyor.
Size seçtiğim bir kaç tabloyu göstermek istiyorum :)



Ayrıca sitede hazır tabloların yanı sıra özel tablo tasarlama imkanı da var.Bu sayede özel günlerde özel kişiye kişiye özel tablalar tasarlayıp hediye edebilirsiniz.

Bilgisayarınızda kayıtlı olan resmi TABLONU SEN TASARLA kısmına tıklayarak kanvas tablo haline getire biliyorsun.
Benim çok hoşuma giden bu siteyi çok ve tablolarını çok beğendim. Benim göz bebeği tablom ise DEKORATİF TABLOLAR kısmında yer alıyor ve şimdi duvarımı süslüyor.
Sizce de ortama enerji ,ruh karan bir tablo değil mi .Sanki o ağaca doğru yürüyorum hissi veriyor. Sizde  dilediğiniz zaman tabloda.com adresinden sipariş  verebilirsiniz.

Hiç yorum yok: