10 Eylül 2016 Cumartesi

MİGROS VE CARREFOURSA ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba ;
Bayrama sayılı günler  kala her yerde indirimler yapılmaya başlandı. Kozmetik mağazalarının dışında yerel marketlerde çok güzel indirimler yaptılar.Ben   de bu indirimlerden  tabi ki yararlandım ve çok güzel şeyler aldım.İlk olarak sizler için MİGROS VE CARREFOURSA ALIŞVERİŞİM 'i paylaşacağım.

MİGROS VE CARREFOURSA haul
MİGROS VE CARREFOURSA ALIŞVERİŞİM
İlk olarak Migros indirimi başladı.Söylemeden geçemeyeceğim en güzel indirimleri her zaman migros yapıyor.Benim çok bir şeye ihtiyacım olmadığı  için olabildiğince az şey aldım.Genellikle çok merak ettiğim ürünleri almaya çalıştım.

  • BLİSTEX MED PLUS LİP BALM: Kışın çoğu youtuber ve blogger arkadaşların favorilerinde görüyordum.Hazır indirimde bulunca şans vermek istedim.İlk izlenim olarak çok fazla mentollü diyebilirim.5,5 TL
  • NİVEA PRODECT & CARE SPREY DEODORANT: Merak ettiğim bir üründü.İndirim olunca dayanamadım :) 4,5 TL
  • VASELLİNE BABY VAZELİN :Her indirimde aradığım ama bulamadığım bir üründü.Bu sefer buldum.Çok güzel pudralı bir kokusu var.4 TL 
MİGROS VE CARREFOURSA HAUL
MİGROS VE CARREFOURSA ALIŞVERİŞİM
Carrefour  indiriminden ise sadece bu asetonu aldım.Güzel indirimler vardı ama benim ihtiyacım olan bir ürün yoktu.Asetonun fiyatı da 1,12 TL idi.

Bayram indiriminde yaptığım alışverişlerimin  ilk ayağı  bu şekildeydi.Umarım hoşunuza.gitmiştir.Sonraki alışveriş yazılarım için kanalıma abone olmayı unutmayın.Her şeyi ilk paylaştığım yer olan instagram hesabıma da mutlaka göz atın :)

Hiç yorum yok: