28 Eylül 2016 Çarşamba

NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER

NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER
NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER  
Herkese merhaba ;
Yaz ayları neredeyse bitti ve sonbahar aylarına girdik.Soğuk havalarda kendini artık göstermeye başladı diyebilirim.Yaz - kış mevsimlerinde  cilt tipi değişen ve her daim karma ciltli biri olarak yazın her mevsim ğeçiçlerin de  cilt bakım rutinimi değişitiren biri olarak ; yazın severek kullandığım ve bir  kaç gün önce bitenlerime dahil ettiğim NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER ile iğili deneyimlerimi bu yazımda  sizlere aktarmak istiyorum.
NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER
NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER 
Bu temizleme jeli NEUTROGENA  markasının klasik ürünlerinden biri, uzun zamandır piyasada olan ve benim de çok sık gördüğüm ama denemek için uzun zaman beklediğim bir yüz yıkama jeliydi. Yağ içermeyen ve parfümsüz  olan bu yüz yıkama jeliydi. Benim karmadan yağlıya dönük bir cildim var ürünün benim cildimde ki etkilerini anlatırken ona göre yorumlamanızı isteyeceğim :)

  • İlk olarak ambalaj tasarımına bayıldım. Klasik kare bir ambalajı var ve pompalı olduğu için kullanım açısından çok pratik oluyor.
  • Yağ içermeyen ve parfüm içermeyen bir formülü  var.Yazın sıcaklarında bu gerçekten çok hoş oldu.Kullanırken baymadı.
  • Cildimi güzelce temizledi.Yağı güzelce arındırdı  ve cildim kurutmadı.
  • İçinde salisilik asit yok ama sivilce oluşumunu azalttı benim cildimde güzel temizlediğinden olabilir o konuda emin değilim maalesef :(
  • Makyajı çok güzel çıkarıyor.Çıkmak bilmeyen maybelline lash sensational maskarayı bile rahatlıkla çıkardı.Ama göz makyajını çıkarırken dikkat edin gözünüze kaçırmayın çok kötü yakıyor.
  • Son olarak da temizleme jelinin boyutu diğer temizleyicilerden oldukça fazla.Standart bir temizleyici 150 ml iken bu ürün 236 ml ,çok az kısmı  yeterli geldiği için uzunca bir süre sizi idare ediyor.
Benim NEUTROGENA LİQUİD FACİAL CLEANSER  ile ilğili yorumlarım bu kadardı.Sizlerin de yorumlarınızı bekliyorum.Yeni yazımlarımdan daha kısa sürede haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın :)

Hiç yorum yok: