14 Eylül 2016 Çarşamba

ROSSMANN BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİM PART 1

Herkese merhaba bayanlar ;
İyi bayramlar bu arada umarım güzel bir bayram geçiriyorsunuzdur.Ben oldukça güzel bir bayram  geçiriyorum. Buğün size ROSSMANN BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİM PART 1 'i anlatacağım.Maalesef ilk gittiğimde aradığım ürünü bulamadığım için Rossmann 'dan iki kez alışveriş yapmak zorunda kaldım.İkinci kısmı daha sonra sizlere anlatacağım :)
ROSSMANN BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİM PART 1
ROSSMANN BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİM PART 1
ESSENCE SİLKY TOUCH  BLUSH 020 :Bu allığın rengini hep sevmişimdir ama hiç bulamıyordum. %50 indirimde bulmuşken hemen bir tane kaptım.Başka renkleri de indirimde vardı ama kalmamıştı.Rengi harika kalıcılığı çok başarılı.4,75 TL ye inmişti.
CATRİCE EVEN SKİN TONE FONDOTEN 010 :Catrice ürünlerini çok severek kullanıyorum.Farları ve ojeleri çok başarılı onları bu kadar sevince ten ürünlerine de merak ediyordum.Catrice ürünlerinin bazılarında %50 indirim olunca büyük bir heyecanla gittim ama sadece bu fondoteni bulabildim.Uzun kullanım sonucunda ten rengini düzenlemeyi vaat ediyor.Bu vaadi ne kadar dogru bilinmez ama cildime bütünleşmesini,kapatıcılığını ve yapısını çok sevdim.13,75 TL ye satılıyordu.
EMİLY DUDAK KALEMLERİ:5 farklı rengini küçük bir bujiteriden aldım.Bulmak sıkıntılıydı. Kullanılmamış 5 adet bulunca adım.Tanesi 5 TL idi.
Rossmann'a ilk gittiğimde aldıklarım bu kadardı.Sonraki gidişimle aldıklarımı da yakın zamanda paylaşacağım.KENDİNİZE İYİ BAKIN :)

Hiç yorum yok: