16 Ağustos 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 126:PERLODENT MED 7 ETKİLİ DİŞ MACUNU

Herkese merhaba
Buğün size son zamanlarda agız bakım rutinim de kullandığım ve başarılı bulduğum bir diş macunundan bahsedeceğim.
perlodent oral care
PERLODENT MED 7 ETKİLİ DİŞ MACUNU
Bu ürünü Rossmann'dan aldım ve boyutuna göre de fiyatı çok uygundu.Daha önce yine Perlodent markasının inci beyazlığı olanını,hassas dişler için olanını  ve diş etleri için olanını denemiştim ve diş etleri için olan diş macunu her daim favorim.(inci beyazlığı olanının yazısı ,hassas dişler için olanı ,diş etleri için olanının yazısı) İnci beyazlığı ve hassa dişer için olanı benim agzım da soyulmaya neden olmuştu ancak ailem onları çok sevmişti.Bu diş macununu da indirimde görünce ve denemek istediğim için aldım ve aldığıma da memnunum.
PERLODENT MED 7 ETKİLİ DİŞ MACUNU
Perlodent markası sadece Rossmannlar da satılan bir marka ve alman menşeyli.Bu diş macunu da ;diş çürüklerinden,diş plaklarından,diş taşlarından koruduğunu ,diş etlerine bakım sağladığını,dişleri normal beyazlığına kavuşturduğunu ,dişleri temizlediğini ve uzun süreli ferah bir nefes sagladığını söylüyor.Bu kadar şeyi bir diş macununun yapabileceğini sanmıyorum zaten ama  bunların hepsini yapmasa da temizlemesini begendiğim bir macunu oldu.
PERLODENT MED 7 ETKİLİ DİŞ MACUNU
İçeriği de bu şekilde.Normal bir diş macununu içeriğiyle hemen hemen aynı zaten.
rossmann hair care
PERLODENT MED 7 ETKİLİ DİŞ MACUNU
Beyaz bir rengi var.Normal diş macunları nane tadı verirken bu ürün mentol tadı veriyor bu yönüyle diğerlerinden biraz farklı.Temizlemesini ve verdiği hissi sevdim.Tekrar indirimde görürsem alırım.Şimdiden 3 'te 1'ini kullandık bile.Ben bu diş macununu evde olduğum vakit öglen yemekten sonra kullanıyorum ve bence normal bir diş macunu.Boyutuna göre fiyatı uygun olduğu için sevmiştim.Ben bu diş macunu sevdim ve bununla ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: