1 Ağustos 2015 Cumartesi

MONA'NIN BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİNE HOŞ GELDİNİZ


Merhaba kızlar ;
Buğün size bir blog keşif etkinliğiyle karşınızdayım.Yeni bloglar keşfetmeyi,yeni youtube kanalları keşfetmeyi çok seviyorum.Mümkün olduğunca da sosyal medyayı  etkin bir şekilde kullanmaya çalışıyorum.Beğendiysem, samimi bulduysam da   hesaba abone olarak destek oluyorum.Buğün de yeni bloglar,yeni youtube kanalı,yeni instagram hesapları keşfetmek için bu keşif etkinliğini başlatıyorum.
Hepimizin birbirini tanıması,destek olması ve yeni arkadalar edinmesi için bu tarz etkinliklerin gerekli olduğunu düşünüyorum.Sizinde bir kanalaınız,blogunuz yada instagram hesabınız varsa etkinliğime katılabilirsiniz.
Yapmanız gereken şey ise :)

  • Bloguma abone olmak (burdan)
  • instagram hesabıma buradan abone olmak
  • Youtube kanalıma abone olmak (buradan)
  • sonra da yorum olarak hesabınızı tanıtmak ve linkini bırakmak hepsi bu kadar.


Umarım güzel bir etkinlik olur ve hepimiz birbirimize destek oluruz ve yeni arkadaşlar ediniriz.

Hiç yorum yok: