31 Temmuz 2015 Cuma

MAKYAJ KOLEKSİYONU PART 5:TEN GRUBU

Herkese merhaba
Buğün size makyaj koleksiyonum serisinin son partını yazacağım.Çok büyük bir koleksiyonum yok olanı da kullanmadıklarımı vererek ayırıyorum.Bendekiler bana yetiyor ama fazla olması da sıkıntı değil hani:)Şaka bir yana önce elimdekileri azaltmam lazım.Bazı ürünlere takılıyorum  diğerleri kullanılmayı bekliyor.Her şeyin ömrü olduğu düşünülünce de sık sık almak sakıncalı.Azaldıkça almaya çalışmalı diye düşünüyorum ama uygulamak ne mümkün.Kullanmasam da olsun.Aklımda kalacağına yanımda olsun diye indirimlerde şaşırıyorum o ayrı bir Fahim durum.

Makyaj da ten grubu ürünüm az.Çok fazla ten makyajı da yapmadığımdan olsa gerek ne allığım nede bronzerim var.Olsa da kullanmam herhalde.Tembel ve üşengeç kokoşum anlayacağınız.Yiyim yiyim kilo veriyim,makyaj yapmayayım ama mükemmel görüneyim düşüncesine sahibim.Ah dertlendim halime.Neyse bu kadar sohbet yeter;az ve bence yeterli olan ten grubu makyaj malzemelerimle sizleri baş başa bırakayım.
MAKYAJ KOLEKSİYONU PART 5:TEN GRUBU
Görüldüğü gibi hepsi burada;Ne kadar az makyaj malzemem varmış gibi gözükse de tüm makyaj koleksiyonumu part part yazdığımdan öyle gözüküyor. Bugünkü yazı da bitince hepsini yazmış olacağım  ve sonra sizlere ögrenci evimdeki makyaj masam ve düzenim adlı yazıyı yazıp durumumu göstereceğim.
O zamana kadar elimizdekilere bakalım;sırayla ürünlere bakacak olursak;
  1. RİVAL DE LOOP NATURAL TOUCH KAPATICI:03 rengi 1 ton koyu gelse de severek kullanıyorum.
  2. RİVAL DE LOOP FRESH KİCK MAKE UP FONDOTEN:Çok hafif yapılı dogal bir yapısı olan hoş bir fondöten.
  3. ESSENCE BB KREM:Rengi çok turuncu atmaya kıyamıyorum ama kullanamıyorum da.
  4. RAPSODİ PATA KREM:Çok güzel ve ıslak bir bitişi olan ürün.Genelde daha özel zamanlarda kullanıyorum. Rival de loopa göre daha kapatıcı.
  5. RİVAL DE LOOP YOUNG PUDRA:Young serisi daha hafif yapılı geldiği için daha çok severek kullanıyorum.Bu da çok güzel bir ürün.Ben sadece kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum.
  6. ESSENCE FAR BAZI:Bu ürünü ve rival de loop kapatıcıyı çok işlevsel bir şekilde kullanıyorum.Hem far bazı hem de kapatıcı olarak kullandığım ve sorun yaşamadığım hoş bir ürün. Yazısı yakında gelecektir.
Benim ten grubu üyelerim bu şekildeydi.Umarım memnun kalmışsınızdır.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: