14 Temmuz 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 118:PANTENE BELİRGİN BUKLELER SAÇ KREMİ

Merhaba gençler ve kendiniz geç hissedenler
Havalar iyice ısındı ve benimde kanım iyice kaynadı.Ben pek gezen,gezmeyi seven biri olmasam da bu  çok sıcak olmayan ama insanı ısıtan havaları çok seviyorum. Yogun bir program nedeniyle de gezemediğim için bir gezip dolaşma bir tatil özlemi çekmiyor değilim.Tüm tenim güneşi özlemiş.Umarım sizde güneşi özlemişsinizdir.
Güneşli havalarda saçımı salıp saçımın güneşin etkisiyle ısınmasını ve yumuşacık olmasını çok seviyorum.Düz bir saçım olunca da ördüğüm yada maşa vb yaptığım zaman saçımın aldığı o dogal buklelerin daha uzun süre gitmesini istiyorum.Buğün size bunu vaat eden ve elektriklenmeyi önlediğini söyleyen :( bir saç kreminden bahsedeceğim.
PANTENE BELİRGİN BUKLELER SAÇ KREMİ
Pantene markası benim çok sık tercih ettiğim bir marka değil nedense.Ürünleri farklı olsa da kokusu aynı oluyor genelde..Bu ürünü de bir alışverişimde belli bir tutar üzerine  2 TL olunca 5 tane almıştım ve çekilişler de size hediye ettim bunu da ara ara ben kullandım.Bazen sevsem de genel olarak sevmediğime karar verdiğim bir saç kremi oldu.

Saçı elektriklenmeden korur,bukleleri belirginleştirir ,besler vb vaatleri tamamen yalan.Çevremde bukleli saça sahip olupta seven olmadı.Kullandım ve saçımı örmeden sürünce saçımı açtığımda buklelerim daha belirgin oluyor ama saçım jöle sürmüş gibi sert ve yapış yapış oluyor .Agır bir yapısı var ve saçta kalıp gibi kalıyor.Saç tarafından emilmiyor. Yaglanmasını hızlandırıyor.


Durulama gerektirmez diyor ama ben ne kadar az kullansam da benim ince telli saçıma agır geldi ve yaglandırdı o nedenle ben bu ürünü banyoda kullandım ve kullanmaya devam edeceğim.Sonrada duruluyorum.O zaman saçımı yumuşacık yapıyor ve açılmasını sağlıyor.Normal işlevinde kullanamadım bana uymadı.Ürün 12 ay kulanım ömrü ile 300 ML boyutuna sabit.Bereketli bir ürün.

 

Ürünün kapak şekli bu şekilde.Ben agzını hem pratik hem de kullanışlı buldum.Keşke diğer saç kremlerinin de agzı bu şekilde olsa.
Genel olarak ürünü amacıyla bana uygun bulmadım ama beni kullandığım şekilde normal saç kremi olarak normal bir saç kremiydi.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Her türlü önerinizi ve sorunuzu yorum olarak bırakabilirsiniz.Yada mail olarak atabilirsiniz.
Sonra ki yazıma görüşünceye kadar;kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: