18 Temmuz 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 120:YVES ROCHER STRAWBERRY SCENTED NOURİSHİNG LİP BALM

Herkese merhaba
Bu güzel bayram  gününde sizler için son zamanlarda severek kullandığım YVES ROCHER  markasına ait bir lip balm yorumlayacağım.Bu ürün benim markaya ait kullandığım ilk dudak ürünü  ve markaya olan ilgimin artmasına da neden olan lip balm.

YVES ROCHER STRAWBERRY SCENTED NOURİSHİNG LİP BALM 
Genelde kavanoz  tipinde ki lip balmları sevmezdim lakın bu lip balmı çok sevdim.Dudakları beslemeyi vaat eden bu lip balm  dudağa yaglı his bırakmadan çok hafif bir nem de veriyor.Özellikle yazın yaglı his bırakmayan ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum.İnce yapısı ve dudakta agırlık yapmaması nedeniyle de rahatlıkla rujların altına kullanılabiliyor.
YVES ROCHER STRAWBERRY SCENTED NOURİSHİNG LİP BALM 
Lip balmın hafif  bir çilek kokusu var onun  dışında tadında vb çilek tadı yok.Verdiği nemlilik hissi yaz için yeterli.Dudakları beslemesi için  ince yapısından dolayı gün içinde tazelemek gerekiyor.Küçük boyutu ve cam kavanozda olmasıyla  da oldukça şık ve saglıklı bir lip balm.Ürünün tek sıkıntısı aslında kavanozda olması hijyen aşısından bu tip lip balmları pek sevmiyorum ama temiz elle uygulandığında sıkıntı oluşturmadıklarını da biliyorum.
YVES ROCHER STRAWBERRY SCENTED NOURİSHİNG LİP BALM
 Bendeki ürün bana bir alışveriş sonucu gelmişti ve bir senedir açılmadan kullanılmayı bekliyordu. Sanırım bu ürün artık üretilmiyor.YVES ROCHER mağazaların da belki bulabilirsiniz.Fiyatı o zamanlar 11 TL idi.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: