6 Temmuz 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 116:RİVAL DE LOOP RUJ 25 NUMARA

Merhaba gençler ve genç kalanlar.












Bugün sizlere severek kullandığım ve kendime ilk defa bu ton bir ruju yakıştırdığım güzel bir rujdan bahsedeceğim.(ne kadar çok ruj dedim ).Bu ürünü özellikle bu mevsimde kullanıp bitiririm gibime geliyor.Çünkü her 2 günde 1 bu ruju sürüyorum ve çevremdekilerden de güzel iltifatlar alıyorum.




Markanın  ilk olarak ambalajlarının kalitesine aşığım.Çok şık duruyor.Bu fiyata bu kalite harika.En alt kısmında nasıl bir renk olduğunu gösteren kısım var ki bence bu harika  bir tasarım.
Rujun yapısı orta kurulukta ben altına dudaklarımın durumuna göre hafif yapılı bir lip balm kullanıyorum.İçinde sedefler içeren bu rujun sedefleri göze batmıyor ancak yok gibi de durmuyor.Dudaklarımı kurutmuyor ama diğer rival de loop  rujlarıma göre daha ince yapılı ve daha orta matlıkta.Kolay uygulanıyor ve dudaklarda sabitlenip çizgilerden dışarı taşmıyor.


Bu üründe beni memnun eden en önemli şeyse rengi.İlk defa bu ton bir ruj beni solgun göstermedi.Benim severek kullandığım bu ruju Rossmann magazaların da bulabilirsiniz.Normal fiyatı 7 TL iken ben indirim de 3,5 TL'ye aldım.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Kendinize iyi bakıp ve takip etmeyi unutmayın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: