5 Temmuz 2015 Pazar

GÜNÜN OJESİ 9:ESSENCE COLOR& GO 176 HEADPHONES ON

Merhaba herkese
Malum yaz geldi ve ellerle birlikte her yer renklendi ve simlendi. Işıltı her yerimizi sardı.Buğün de   ben size son zamanlarda sıklıkla kullandığım ve rengine simlerine bayıldığım bir ojeden bahsedeceğim.








ESSENCE markasına ait olan bu ojenin numarası 176.Sanırım yeni çıkardığı jel ojelerin de bu yok sanırım ben görmedim en azından.Gri-siyah arası olan bu ojeyi ister tek başına isterseniz de başka bir ojenin üstüne top coat olarak uygulayabiliyorsunuz.Ben genelde beyaz üzerine uyguluyorum. Buğün size tek başına 2 kat uygulanmış halini göstereceğim ve ojeyi tanıtacağım.

essence nail polishessence nail polish


Hem flashlı hem de flashsız  resmini çekerek rengini daha rahat görmenizi saglamaya çalıştım.Ojeyi sevdim.Tüm Essence ojelerin de olduğu gibi 2 gün ömrü var.Simli olduğu için de 2 kat sürmek lazım en az.Fırçası kalın ve kuruma hızı normalden daha kısa sürede.Simli olmasına ragmen çıkarması kolay.
essence nail polish
ESSENCE COLOR& GO 176 HEADPHONES ON
Benim severek kullandığım bu simli ojeyi size öneririm.2,95 fiyatıyla gayet başarılı bir ürün.
Sona ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: