29 Temmuz 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 121:MEDİWELL SERİNLETİCİ MİGREN BANDI VE BENİM MİGREN HİKAYEM

Herkese merhaba migrendaşlarım :)

Bilen bilir daha önce de söz etmişimdir ; hem sinüziti hem de migreni olan biriyim.Yani başımdan çektiğimi başka bir şeyden çekmiyorum.Özellikle havaların soğumasıyla önce sinüzitim azar daha sonra migren atakaları başlar.Ve tüm kış hafif - orta dereceli baş agrısıyla hayatımı geçiririm.Sinüzite alışkın olduğum için artık hayatımı ona göre düzenliyorum :)Islak saçla dışarı çıkmıyorum ,yakışmadığını adım gibi bilsem de kalın şapkalar takıyorum,rüzgara maruz kalmamaya çalışıyorum vb şeylerle idare ediyorum hayatımı.Son 2 yıldır ise sinüzitime arkadaş olarak migrenim  başladı.Benim migrenim yolculuğu,  açlığı ,günlük  rutinimi  bozacak şeyleri hiç sevmiyor ve hemen ataga geçiyor :)Migreni midesine vuranlardan olduğum içinde önce mide yanmaları sonra da bulantılarla 2-3 saat geçirip sonra da bulduğum ilk yerde sızıyorum .Sızıyorumu yanlış anlamayın vücudum kendini hemen kapatıyor ve 8-10 saat derin uykuya geçiyor. Sonra da  baş agrım geçmiş oluyor ama ondan sonraki 1 -2  gün tekrar düzenimi saglayana kadar hayat zehir oluyor tabi.2-3 ayda bir bu tarz büyük atagım oluyor, düzenimi bozmazsam ataklarım arasındaki süre uzuyor ve atak şiddeti azalıyor.Yorulduğum yada günlük rutinimi (uyku  saati,yemek içmek,hormonal durumlar,duygusal durumlar vb )bozduğum zaman ise küçük ataklarım oluyor ama bu ataklarımı agrı kesiciyle geçirebiliyorum ama tabi agzımın tadı kaçmış oluyor o ayrı.İşte bu tarz baş agrılarıyla uğraştığım için de küçük migren atakların da beni rahatlatacak ürünler denemeyi seviyorum.Buğün de size birkaç gün  önce denediğim ve işe yarar bulduğum bir serinletici migren bandından bahsedeceğim :)
migren bandı gel patch mediwel
MEDİWELL SERİNLETİCİ MİGREN BANDI 
Kutunun  içinden üç tane serinletici band  çıkıyor ;ben bir tanesini kullandığım için şimdi 2 tane var.Her bir band tek kullanımlık.
MEDİWELL MİGREN JEL PACTH
MEDİWELL SERİNLETİCİ MİGREN BANDI
Mediwell markası ŞANLI İLAÇ bünyesinde piyasaya çıkan bir marka olduğu için ve ŞANI İLAÇ firmasının bu tarz agrı kesici/rahatlatıcı bant da 60 yılı aşkın tecrübeleri ve başarıları olduğunu bildiğim için de bu ürünü  kullanmakta tereddüt  etmedim.İyi ki de kullanmışım.
MEDİWELL MİGREN PATCH
MEDİWELL SERİNLETİCİ MİGREN BANDI
İçinde;holly yagı,lavanta yagı,okaliptüs yagı ve mentol içeren bu bandlar konulduğu bölgeyi serinleterek   agrının azalmasını saglıyor ve rahatlama  hissi veriyor..Genel de bu tarz bantlar ; kullanıldıktan sonra 2 -3 saat içinde etkisini kaybederken,bu bandın 6 saat agrıyı azalttığını deneyimlediğim için rahatlıkla  söyleyebilirim.(8 saate kadar etkili bir ürün olduğunu vaat ediyor).Kullanıldığı bölgeye de  zarar vermiyor.

Ben bu bandı orta şiddetli migren  atağı  geçirdiğimde kullandım.6 saate kadar da agrıyı azalttığını gördüm sonrasında da agrım yoktu zaten.Şiddetli migren ataklarında başarı durumunu bilemem ama benim gibi migreniniz olsa da işinize devam etmeniz gereken bir durumdaysanız yanınızda taşımanız da yarar var derim.Verdiği serinlik hissi  ve rahatlamayla ile işinize devam edebilirsiniz.

Migreni olanlara ; migrendaşlarıma alın deneyin derim.Umarım kullanmak zorunda kalmazsınız.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı .Sonraki yazım da görüşene kadar kendinize iyi bakın ve saglıcakla  kalın.

Hiç yorum yok: