16 Temmuz 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 119 :MEDİWELL ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ SOĞUTUCU BAND

MEDİWELL ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ SOĞUTUCU BAND
Merhaba kızlar:):):):)
Nasılsınız umarım herkes iyidir.Ben buğün çok iyiyim.Nedensiz yere insanın çok mutlu olduğu günlerden birini yaşıyorum :)Ve hazır bu kadar mutluyken yazı yazayım dedim.Mutlu olduğum için de (evet mutluyum söylemişmiydim) sevdiğim ürünleri yazmalıyım dedim.Kullandığım zaman instagram da da paylaşmıştım(instagram :evintekkizimona) sevdiğimi ve işe yaradığını o nedenle gönül rahatlığıyla yazabilirim :)
MEDİWELL ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ SOĞUTUCU BAND
Bu tarz ateş düşürücü bandı ilk kez denedim ve işe yaradığını da gördüm.Sevgili kuzenimin kızının (3.5 yaşında) 38 derecenin üstünde ateşi vardı ve biz de bu bandı deneyelim dedik,Düşmezse zaten doktora götürecektik :)Ateşi bir saat içinde 36,5 dereceye kadar düştü.Biz bandın işe yaradığını anladık ama yinede doktora götürdük yaz gribi olmuş kuzum :)Bu tarz band kullandığımızı ve ateşinin düştüğünü söyledik ve doktor kullanabilirsiniz zararı yok dedi.
MEDİWELL ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ SOĞUTUCU BAND
İçinde çeşitli yaglar bulunan bu band ;yaglar sayesinde ateşin düşmesine ve rahatlamamıza neden oluyor.İçinde lavanta yagı,hint yagı ve mentol var.Konulduğu bölge de güzel bir serinlik hissi ortaya çıkıyor ve rahatlıyorsunuz.Tek kullanımlık ambalajlarıyla da taşıması kullanımı ve hijyen yönü  oldukça başarılı.Bu marka ŞANLI İLAÇ bünyesinde piyasada ve Şanlı ilaç da yılların tecrübesine sahip band konusunda köklü bir marka.
MEDİWELL ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ SOĞUTUCU BAND
Kutunun içinde 3 tane tek kullanımlık band çıkıyor :(ben tekini kullandım)Özellikle sık sık ateşi çıkan bireylerin alıp denemesini öneririm.Sürekli ateş düşürücü ilaç kullanımının başta mide olamak üzere vücuda   zarar verdiğini unutmamak gerek:) Benim kullanıp işe yaradığını gözlenmelediğim bu bandla ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: