4 Ağustos 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 123: H&M LİP GLOSS (BEAUTY QUEEN )

h&m cosmetics
H&M  LİP GLOSS (BEAUTY QUEEN )
Herkese merhaba

Umarım iyisinizdir ben son zamanlarda inanılmaz yoğun bir temponun içindeyim ve umarım;sonu hayırlı olur. Eger hayırlı olursa size duyururum :)Bu yoğun temponun içinde sevgili arkadaşımın beni ziyarete gelmesi için bir kıtadan diğerine geçmesi beni çok duygulandırdı ve mutlu etti.(Avrupa'dan Asya 'ya geçmek il değiştirmekten daha zor ).Gelirken de eli boş gelmemiş kuzum ve bana bu lip glossu ve başka şeyleri de denemem için getirmiş.Benim yaşadığım yerde H&M olmadığı için ilk defa HM kozmetik ürünü  denedim ve genel olarak sevdim.
Şimdi ayrı ayrı olumlu ve olumsuz özellikleri nelermiş ona bakalım (geçmeden önce tekrar çok teşekkür ederim kuzuma :) )




İlk olarak olumlu özelliklerinden bahsedelim :)
  • Çok uygun fiyatlılar  ve çok fazla renk seçeneği var (fiyatı  2 tl)
  • Kokusu harika.Latte kokusuna benzettim ben.
  • Ambalajı çok tatlı ve şık.
  • İçinde bulunan simler çok küçük ve hoş bir parlaklık veriyor.
  • H&M kozmetik
    H&M  LİP GLOSS (BEAUTY QUEEN )
  • Bende ki rengi tüm rujlarla uyum sağlıyor ve onlara hoş bir ışıltı katıyor.
  • Kremsi yapıda ve sürümü çok kolay.
  • Fırçasının ucu kullanıma çok uygun.
Şimdi de olumsuz özelliklerinden bahsedelim :)
  • Kalıcılıgı çok az neredeyse saat başı tazelemek gerekiyor.
  • Orta seviyede yapışkan ama yine de yapışkan.
 H&M kozmetik
 H&M  LİP GLOSS (BEAUTY QUEEN )
Lip gloss insanı olmayan benim bile günlük olarak severek kullandığım  H&M  LİP GLOSS (BEAUTY QUEEN ) olumlu ve olumsuz yönlerini sizlerle paylaştım.Fiyatına göre performansını başarılı bulduğum bu ürünü  lip gloss sevenlere öneririm.İçinizde deneyenleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum :)Sonraki yazım da görüşene kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
(blog keşif etkinliğime bakmayı unutmayın)

Hiç yorum yok: