24 Ağustos 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 130:TRESAN KAYIN AĞACI ÖZLÜ SAÇ TONİĞİ

Herkese merhaba
Umarım iyisinizdir:) Yazın en güzel dönenleri yani  ortası geldi havalar her yerde ısındı (hatta yaktı kavurdu) kimimiz tatil de kimimiz tatil hayallerinde olduğumuz bir dönemdeyiz.Malum bu kadar sıcak havalar cilde de saça  da pek iyi gelmiyor ne yazık ki.Benim gibi ince telli ,elektriklenen  ve  kısa sürede kırılan saçlara sahipseniz sıcak havaların da saçı ne kadar yıprattığını iyi bilirsiniz:) Kışın nasıl kuruyorsa saçım yazın bu sıcak havalarda da o kadar kuruyor üstüne bir de agırlaşıyor maalesef :(Ama ben bugün sizlere saçımı ağırlaştırmayan ama çok güzel  bakım veren bir saç toniği keşfettim ve dilim döndüğünce elim el verdiğince buğün sizlere ondan  bahsedeceğim  :)
tresan hair sprey
TRESAN KAYIN AĞACI ÖZLÜ SAÇ TONİĞİ
Çok güzel bitki bitki kokan  ve hem saç boylarında hemde saç diplerinde kullanılan çok başarılı bir saç toniği.Ben bu tarz saç toniklerini hem saç boylarım da kullanmıştım ve yaglandırır korkusuyla  saç diplerine  gelmemesine özen gösteriyordum.Saç diplerinde de kullanılabileceği ve besleyip kepeklenmeyi önlemeyi vaat ettiği için saç diplerinde de denemek istedim.Kesinlikle yaglandırmadı ve saçımı agırlaştırmadı.Saç diplerim de dönemsel bir kaşıntı sorunu vardı o problem de geçti .
tresan hair sprey
TRESAN KAYIN AĞACI ÖZLÜ SAÇ TONİĞİ
Saç spreyinin ;saç derisindeki dolaşımı hızlandırma,saça canlılık parlaklı verme,kepek oluşumunu önleme ve saç uzamasını uyarma gibi vaatleri var.İçinde;bitki özleri,çeşitlik bitki ve agaç ekstreleri,provitain B5 ,vitamin B3 ve kafein var. Banyodan sonra ıslak saç ve saç derisini uygulanıyor ve  mesaj yaparak yediriliyor.Kokusu bitki bitki ve saçımı kesinlikle yaglandırmıyor.
tresan hair sprey
TRESAN KAYIN AĞACI ÖZLÜ SAÇ TONİĞİ
Sprey şişede olması,330 ML olması nedeniyle hem kullanımı kolay hem de çok ekonomik bir ürün.Yaklaşık 1 aydır hafta da 3 defa kullanıyorum ve saçımın parladığını fark ettim.Bunu kullandığım zamanda ekstra bir saç bakım yagı kullanmadım. Dogal içeriği nedeniyle de gönül rahatlığıyla kullanıyorum.
Çoğu markette ,aktarda ,kozmetik magazasında rahatlıkla  bulacağınız bu ürünün fiyatı 15-20 TL arasında değişiyor.Boyutu nedeniyle fiyat miktar ilişkisi gayet orantılı.Sizde saçı agırlaştırmayan ve saç diplerinde de kullanılabilen bir saç toniği arayışındaysanız bir bakın derim.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı. Sosyal bende hesaplarımı takip etmeyi unutmayın.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: