7 Ekim 2019 Pazartesi

FARMASI KONTÜR PALETİ


FARMASI KONTÜR PALETİ
FARMASI KONTÜR PALETİ

Son zamanlarda makyajda herkeste  gördüğüm temel şey kontür ,daha keskin yapılanı var daha yüzeysel yapılanı var ama herkes makyajında kontörü bir şekilde uyguluyor ,bazen yüz konturu ile iş bitmiyor burun kontürü de yapılıyor .Ben keskin konturleri ; günlük hayatta çok doğru bulmuyorum ,belirli belirsiz kontrollerin çok daha doğal durduğunu ve insanlara  yakıştığını düşünenlerdenim.Ben de günlük hayatta kontürümü;  nerede başladığı ve nerede bittiği belli olmayacak şekilde yapıyorum o şekilde uygulamanın bana daha çok yakıştığını düşünüyorum ,belki benim gözüm ona alıştığı için belki de o şekilde daha pratik geldiği için bilmiyorum ama keskin kontür yapmayı pek sevmiyorum .Ne kadar keskin kontür yapmasam da kontürü paletlerini çok seviyorum ,elimde farklı markaların da olmak üzere birkaç tane kontür paleti var bugün de sizlere çok sevdiğim FARMASI KONTÜR PALETİ 'nden   bahsedeceğim.

FARMASI KONTÜR PALETİ
FARMASI KONTÜR PALETİ
Farmasi bu üçlü palete kontur paleti değil de yüz şekillendirme paleti demiş ,yüz şekillendirme eşittir kontur bence.Ben kontür paleti olarak kullanıyorum, standart üçlü paletlerden bu palet de , içinde ; bir kontür rengi ,bir bronzer ve bir pudra içeriyor.Ben ilk iki rengi karıştırarak  daha geniş bir fırçayla kontur allık  arası bölgeye  uyguluyorum .Yüzümü ısıtıp güzel bir renk katıyor, bazen pudrasıyla uyguladığım alanın altında kalan kısmı temizleyip yaptığım işlemi daha belirgin hale getiriyorum onun için de bu pudrayı henüz başka bir amaçla kullanmadım.
FARMASI KONTÜR PALETİ
FARMASI KONTÜR PALETİ
Yapıları yumuşacık, çoğunlukla    kontrol paletindeki renkler çok turuncu alt tonlu olabiliyor ,buradaki renkler herkes için daha kullanılabilir tonda . Acemi olsanız bile ,ben de öyleyim zaten :) bu paleti rahatlıkla kullanabilirsiniz .İlk uyguladığınız anda ürün yüzünüze yapışıp orada kalmıyor dağıtmanıza   fırsat veriyor. Ben bu paletle tüm makyajımı çıkartabiliyorum en koyu olan rengi  ; göz makyajım da gölgelendirme amacıyla da kullanıyorum , sonra bir tane rimel uyguluyorum , göz altlarımı kapatıp kontur yapıyorum renkli bir lip balm sürüp  çıkıyorum. Tüm makyaj benim 3 dakikamı alıyor . Özellikle sabahları geç kaldığım  da bu tekniği uyguluyorum.
FARMASI KONTÜR PALETİ
Bu paleti sevmemin bir diğer nedeni ise Farmasi markasının hayvanlar üzerinde test yapmaması yani    cruelty free  olması. Açıkçası ben bu paleti kullanmaya başlayana kadar bunu bilmiyordum. Arkadaşlarıma sorduğum  da onlar markanın hayvanlar üzerinde test  yapmadığını ve en sevdikleri uygun fiyatlı kozmetik markalarından biri olduğunu söylediler. Ben henüz bu duyarlılığı  tam olarak edinememiş olsam da çevremde bu konuda duyarlı olan arkadaşlar için bunu da belirtmek istedim. Henüz sevdiğim hayvanlar üzerinde test yapan markalardan vazgeçmeye hazır değilim üzgünüm :(

Ben olarak benim FARMASI KONTÜR PALETİ ile ilgili söyleyeceklerim bu kadardı. Sevdiğim bir kontür paleti oldu.

3 yorum:

makyajliyorum dedi ki...

Çok güzel ürün gerçekten :) Farmasi ürünleri genel olarak çok başarılı ;)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim.

esratakim dedi ki...

Kontür yapmayı çok beceremesem de deniyorum, bu paletin benzerini denemelerimde kullanıyorum :)