31 Ekim 2019 Perşembe

EKİM FAVORİLERİM / 2019

Herkese merhaba 
Bir ay daha bitti maalesef. Açıkçası ; ben  ekim ayı  nasıl geçti anlamadım , bir bakmışım ayın  birindeyiz , bir bakmışım  ayın 31 'indeyiz ,sadece ekim  ayı  değil 2019 benim için çok hızlı geçti .

Bu ay açıkçası çok fazla alışveriş yaptım  itiraf ediyorum,sağ olsun kozmetik mağazalarının yaptıkları  indirimler  beni mahvetti ,  ay geneline baktığımda  yeni aldığım ürünler yerine  , bir süredir elimde olan ürünleri daha sık kullandığımı fark ettim , ekim favorilerimi seçerken de  onlara yer vermek istedim , böylesinin daha doğru olacağını düşündüm. İsterseniz şimdi onlara bir göz  atalım.
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Her zaman olduğu gibi,bu ay da  ten  makyajı  neredeyse hiç yapmadım. Daha çok kapatıcıyla göz altlarımı  ve sivilce izlerimi kapatıp hafif bir  bronzer  uyguladım , göz makyajında da açıkçası çok abartıya  kaçmadım , genellikle göz kalemlerine ağırlık verdim. Bu ay  çok yoğun geçti benim için , o koşuşturma içinde ,  kullandığım ürünler açısından olabildiğinde az ürün kullandım .

Bu ay ki cilt bakım favorilerim ; klair's markasının bu toniğini  oldu ,o kadar çok sevdim ki hafta içinde inceleme yazısını yazmayı planlıyorum. Açıkçası  verdiğim  paraya   değdi (maalesef kore ürünleri dermakozmetik  ürünlerinden bile pahalı ) Ciltteki  ph  dengesini çok  güzel dengeledi. Göz kremi olarak da bu ay ;  neutrogena hydro boost serisinin göz kremini  kullandım , güzel bir nen veriyor ve makyaj altında sıkıntı yaratmıyor , beklentimi fazlasıyla  karşıladı.
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Yaz kış güneş kremini kullanıyorum , güneş alerjim olduğu için açıkçası buna mecburum. Elimde kullandığım güneş kremlerini bitirmeye çalışıyorum, hızlı emilmesi  ve losyon tarzında yapılısıyla elim bu ay hep ,la Roche posay güneş kremine gitti , yetiştirebilirsem bunun da yazısını yakında sizlerle paylaşacağım.
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Bu ay nemlendirici olarak elimdeki tester ürünleri kullanmaya karar verdim. Bir dermakozmetik alışverişim  sırasında ;  vichy neovadiol nuit nemlendirici kremi hediye etmişlerdi, bu ay hep bu kremi kullandım ve bayıldım,ürünü biraz araştırıp sizlere incelemesini yazacağım , nemlendirmesi harika ve sivilce çıkartmıyor. Son olarak da bu ay lip balmlara sardım , elindekilerin hepsi kavanoz tarzında  oldukları için , stick formdaki neutrogena spf  15 lip balmı hep kullandım ve özlediğimi hatırladım.Eskiden her kış bundan kaç tane bitirirdim, nemlendirmesi başarılı ,yapısımı değişmiş bilmiyorum  ama likit mat ruj altında ağır gelmeye başladı.
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Bu ay bir tane de diş macununu  sizlere göstermek istedim ,splat markasının bu hassas dişler için olan diş macununu herkese  öneririm, bu ay  diş etlerim de hassasiyet oluşmuştu, o soruna  çok iyi geldi , temizlemesi de başarılı ;  indirimlerde kaçırmamanızı öneririm.
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Saç ürünü olarak elim  bu ay hep ; Elidor doğan'ın enerjisi avokado ve üzüm yağı içeren  saç bakım yağına gitti , saçlarımı ağırlaştırmadığı  için çok sevdim , ayrıca bu ay sürekli egos markasının milky saç bakım köpüğünü kullandım buram buram kokusuyla, özellikle ilk kullandığım gün  arkadaşlarım tarafından , ne kullanıyorsun tarzın da  sorulara maruz kalmama sebep oldu. Çok güzel bir kokusu var, sırf kokusu için kullandığımı itiraf ediyorum başka bir  etkisini görmedim,diyet yapıyorsunuz aman dikkat canınızı  inanılmaz tatlı çektiriyor 😅
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Başta dediğim gibi bu ay makyajı hafif tuttum,bir yerlere yetişirken çok zorlandım ,genellikle de geç kaldım :( pratik ürünler kullanmayı tercih ettim. Bu ay  en sık kullandığım kapatacağım, Maybelline fit me kapatıcı oldu , yenisini cosmetica indiriminden aldım , gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Bronzer olarak da revolution bronzer/ allık paletini kullandım ,yapısını renklerini kalıcılığına çok seviyorum ayrıntılı yazısını zaten bloğum da sizlerle paylaşmıştım oradan okuyabilirsiniz.
EKİM FAVORİLERİM / 2019
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Bu ay elim hep göz kalemlerine gitti , siyah kalemden çok kahve tonlarını tercih ettim , son olarak da maybelline turkuaz renkli kalemini çok sık kullandığım. Note markasının kahverengi göz kalemi , inanılmaz  kalıcı çok güzel acı bir kahve rengi , bu tarz bir kalem arıyorsanız gözü kapalı öneririm, rival de loop young ve Maybelline kalemler  gün içerisinde tazelenmek gerektirirse de renklerini çok seviyorum ,indirimlerde sevdiğim renkleri topluyorum.
EKİM FAVORİLERİM
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Ruj  olarak bu ay elim hep , daha nemlendirme özelliği olduğu için nyx markasının rujuna  gitti.Bendeki  Cacao Cocoa rengi, hafif kahvelik içeren bir renk.Tamamen sürmektense hafif hafif dudaklarımı dokundurup dağıtıyorum , çok daha doğal bir  görüntü oluyor , bazen kendime özenmek istediğim zamanlar da  ise ; Maybelline markasının lipglossunu  kullanıyorum, kullandığım en pigmentasyonu yüksek lipgloss, şu anda indirim de  5 liraya satılıyor migroslar da , bulursanız kaçırmayın derim.
EKİM FAVORİLERİM / 2019
EKİM FAVORİLERİM / 2019 
Son olarak da bir kitaptan bahsetmek istiyorum sizlere , Epsilon yayınlarından çıkan ; hayatı sadeleştirmek için derle topla rahatla, adlı  kitap ; benim bu aykı kafa karışıklığıma  çok iyi geldi ,tamamını bitirmedim kısım kısım okuyorum ama başucu kitabım oldu diyebilirim. Sizlere de önermek istedim.
Benim ekim favorilerim bunlardı , genel anlamda  çok hızlı geçen bir  ay  oldu, sizin bu ay favorileriniz  nelerdi , ayı nasıl geçirdiniz benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdilik  kendinize iyi bakın hoşçakalın

5 yorum:

diaryofmeri dedi ki...

Harika ürünler var favorilerinde özellikle göz kalemlerine bayıldım🧡

GÜLÜMSEYÜZÜME dedi ki...

Splat diş macunlarını bende seviyorum.Bu ara benimde elim en çok göz kalemlerine gidiyor.

larcencielblog dedi ki...

Acı kahve göz kalemlerini çok seven biri olarak Note göz kalemini not ettim. Mutlaka aklımda olacak. Marie Kondo'yu ben de geçen senelerde okumuştum; oldukça da beğendim kitabı. Yaşamın her alanına uygulayamasam da beni de epey rahatlatmıştı. Çok sevgiler!

makyajliyorum dedi ki...

Güneş Kremi benimde favorim gerçekten :)

Derya dedi ki...

Splat diş macununu merak ediyorum ilk fırsatta deneyeceğim :)