26 Ekim 2019 Cumartesi

MADAM10 .COM ALIŞVERİŞ DENEYİMİM


Herkese merhaba  
Son zamanlarda sıklıkla mağazaların yaptığı indirimleri sizde görmüşsünüz mutlaka Hepimiz gibi ben de bu indirimlerden  yararlandım , insan bu kadar sık indirim olunca bir şeyler almak zorunda hissediyor maalesef .Evet biliyorum bu çok doğru bir davranış değil ama hepimiz ne yazık ki tüketim toplumunun bir parçasıyız ve kendimizi tutamıyoruz en azından ben tutamıyorum ve tutanlara gıpta ile bakıyorum. 
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
Daha önce Madam 10 'dan herhangi bir alışveriş yapmamıştım. Açıkçası ismini çok sık da duymuyordum. Takip ettiğim bir bloggerin  instagram postun da gördüm. Siteyi çok övüyordu,acaba bir reklam çalışması mı diye düşündüğüm için bir süre incelemedim siteyi. Sonunda dayanamadım ve siteye baktım. Ben baktığımda sitedeki her üründe %50 indirim vardı ama çoğu şey tükenmişti. Normal bir kozmetik sitesinden farklı olarak ; bazı dermokozmetik ürünleri de sitede bulabiliyorsunuz. Açıkçası bu beni çok mutlu etti özellikle dermokozmetik ürünü alacaksam indirim var mı diye ilk bakacağım yerlerden biri oldu.
Her üründe %50 indirim var demiştim ,ben de buna güvenerek merak ettiğim ve ihtiyacım olan bazı ürünleri aldım.
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
Çok fazla şampuanım var kabul ediyorum ama yeni ürünler denemeyi seviyorum. Bu sebeple Elidor markasının yeni çıkardığı esmer saçlar için olan şampuan ve saç kremi kofresini  aldım. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 12 liraydı. 
Daha sonra da bir tarağa ihtiyacım olduğu için Pantene kofreyi aldım. Tarak 9 liraydı gratis'te  dolaşırken görmüştüm ,ben bu kongreyi 10 liraya aldım, şampuan 1 liraya geldi. Ayrıca tarağı çok beğendim bu kafe'yi daha önce gratis'te görmüştüm ama almamıştım o nedenle bu kofre internetten almakta tereddüt yaşamadım.

Benim 11 aylık bir yeğenim var , onun için Dalin markasının yumuşatıcısını   aldım bunun çamaşır deterjanı da vardı alacaktım ama maalesef kalmamıştı buna da 9 lira verdim. Biz bununla ufaklığın battaniyesini yıkıyoruz  , yumuşacık oluyor aşırı kokulu bir ürün  değil.
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
Site de  dermokozmetik ürünleri var demiştim , merak ettiğim çok  fazla ürün  olmasına rağmen kendimi tuttum ve sadece  bitmek üzere olan güneş kremimin  yerine la Roche posey anti - brillance spf  50 içeren güneş kremini aldım.Birkaç gün içerisinde elimdeki la roche posey güneş kreminin  yazısını sizlerle paylaşacağım merak etmeyin. Bu üründe de   indirim vardı  55 liraya geldi. Bu fiyata daha önce hiç düştüğünü görmedim.
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
Colgate ürünlerini seviyorum , elimdeki beyazlatıcı diş macunum  bitmişti , onun yerine kullanmak amacıyla bu diş macununu aldım henüz denemedim ama fiyatı 10 liraydı. Ben bu tarz ürünlerden büyük bir performans görmüyorum ama mutlaka günde 2.kez bu tarz bir ürün ile  dişlerimi fırçalıyorum.
MADAM10 .COM  ALIŞVERİŞ  DENEYİMİM
Son olarak da siteden bir tane maske fırçası aldım,aslında bu ürünün açıklamasında ; silikon maske fırçası geçiyordu ben de ona aldanarak  aldım ama maalesef kıllı bir fırça. Keşke almasaydım dedim bu alışverişte aldığıma pişman olduğum ve beni mutsuz eden tek parça bu oldu .Bu da sitenin  suçu değil ,bu ürünün de fiyatı  3 liraydı.

Gördüğün üzere tamamen ihtiyaçlardan oluşan bir alışveriş oldu benim için , ben  aldıklarımdan memnunum , genel olarak uygun fiyatlı bulduğum bir site oldu Madam 10. com. 

Tüketim toplumunda yaşadığımız ve bu indirimlere kayıtsız kalamadığım  için çok üzgünüm ama en azından kendimi çok fazla kaptırmadığım için seviniyorum ,umarım sonraki indirimlerde  de böyle az zararla kurtulurum. Siz son indirimlerden  nasıl kurtuldunuz ,zararınız büyük müydü küçük müydü benimle paylaşırsanız çok sevinirim.Sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.

2 yorum:

makyajliyorum dedi ki...

Güzel fırsatlar yakalamışsın, güle güle kullan :)

larcencielblog dedi ki...

Bence ihtiyaç alışverişi olmuş, o nedenle gayet güzel fırsatlar yakalamışsın. Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler!